تاریخ : 1394,دوشنبه 23 شهريور14:37
کد خبر : 37541 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

امان ازسازمان تبلیغات فارس!



محمد-  بابا تورا خدا به داد دل این جانبازان شاغل برسید. بنده خودم 25 درصد جانبازی دارم و 25 سال هم کارمند سازمان تبلیغات اسلامی فارس هستم. خدا می دونه بیشترین کارو انجام میدیم و کمترین حقوق رو می گیرم. مزایا که چه عرض کنم وقتی به بنیاد مراجعه می کنیم به ما می گویند کارمند وقتی که از اداره درخواست مزایای قانونی جانبازی می کنیم، می گویند که سازمان تبلیغات نهاد انقلابیه و دولتی نیست!

 البته تو سازمان مرکز این چنین نیست و کارکنان جانباز تو سازمان تبلیغات مرکز از همه حقوق و مزایا مانند اضافه کاری 175 ساعت و وام های بلاعوض برخوردارند ولی اداره کل تبلیغات فارس یه مدیر کلی داره که عمدا" حق و حقوق ما جانبازان را پایمال می کند و عجیب اینه که هیچ فریاد رسی نیست.

  حرف زدن زیاد که هنر نیست! بیاید گشتی تو استان های محروم بزنید و دردی از جانبازان کم کنید. حق و حقوق من جانباز رو می خورند و آبی هم روش و هیچ فریاد رسی هم نیست! بابا ما هم زن و بچه داریم.

 خدا شاهد است که بنده با سه سر عایله با حقوق کم مانده ام که چه کنم! والله به نان شب محتاجیم. چرا بخدا اگه مانند من نوعی جسم سالمی داشتم یک دقیقه هم تو این ادارات نمی آمدم. ما آمدیم شغلی پیدا کنیم که برای گذران زندگی راحت تر باشیم ولی متاسفانه حقوق قانونی ما هم پایمال کردند. ببیند من جانباز کارمند سازمان تبلیغات چقدر بدبختم که تو این همه اداره و نهاد آمدم سازمان تبلیغات این هم در یک استان محروم مانند فارس آقا حق و حقوق ما را  پایمال می کنند. بعد هم که شاکی میشیم به می گویند ما با ... در نمی افتیم! بعد از بیست و چند سال که از جنگ می گذرد، این است جواب من جانباز کارمند دولت که حق و حقوق قانونی ما را پیمال می کنند؟!