تاریخ : 1394,شنبه 04 مهر14:15
کد خبر : 37795 - سرویس خبری : پرسش و پاسخ حقوقی

پس کی درس بخونیم؟!



جانباز شیمیایی20درصد- اینجانب در کنکور سراسری 94 شرکت نمودم و با رتبه خیلی خوب قبول شدم و با مشاوره ای که گرفتم در رشته حقوق دانشگاه شیراز قبول شدم که از این بابت تمام خانواده و دوستان و فامیل خوشحال شدند اما چون رشته من مجازی میباشد باید شهریه پرداخت نمایم .

  به بنیاد شیراز هم مراجعه کردم اما کسی پاسخگو نبوده و از قبول شهریه امتناع کردند. اکنون با توجه به فرصت کمی که برای ثبت نام مانده نمی دانم چکار باید بکنم ....نه توان پرداخت شهریه را دارم و نه بنیاد قبول می کند ...درصورتی که سال 91 شخص جانباز 20درصد طبق قانون مجلس که تصویب شده میتوانست از تسهیلات بنیاد استفاده نماید.

 آیا این بی عدالتی نیست که فرزند جانبازان بالای 25 درصد که رنگ جبهه را ندیده میتوانند از تسهیلات دانشگاه استفاده نمایند اما جانبازی که 50ماه در منطقه بوده و دو بار مجروح شده با 20 درصد جانبازی نتواند از این تسهیلات استفاده نماید؟ ... دست مسئولان و قانونگزاران درد نکند ما که نه در جوانی نتوانستیم درست درس بخوانیم و همه اش در جبهه بودیم حالا هم که فرصت درس خواندن داریم وضعیت مالی اجازه نمی دهد ادامه تحصیل بدهیم ... خواهشمندم از استادان گرامی بنده را راهنمایی بفرمایند و پیگیری نمایید ایا این قانون صحت دارد یا خیر ....


کد خبرنگار : 20