تاریخ : 1394,شنبه 04 مهر18:06
کد خبر : 37824 - سرویس خبری : اخبار

تسهیلات مسکن برای جانبازان زیر 20 درصد


تسهیلات مسکن برای جانبازان زیر 20 درصد

عمران علی محمدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این طرح جدید خدمات رسانی به ایثارگران در کمیسیون اجتماعی پیگیری و تصویب شد و جانبازان سرافراز زیر 20 درصد از وام مسکن ویژه جانبازان و خدمات جامع ایثارگری بهره مند می شوند. 
وی با اشاره به اینکه این طرح جامع هدیه کوچکی به ایثارگران است، افزود: با پیگیری های ویژه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی این طرح به تصویب نهایی رسیده و پدران، مادران، خواهران و برادران شهدا از خدمات ویژه طرح خدمات رسانی برخوردار می شوند. 
نماینده مردم ایلام، مهران، ایوان، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امتیازات ایثارگری در گذشته فقط شامل فرزندان شهدا بود اما با اجرای این طرح همه اعضای خانواده می توانند از امتیازات ایثارگری استفاده کنند. 
علی محمدی یادآور شد: این خدمات درجه بندی شده و بر اساس این مدل جدید به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مزایای ایثارگری پرداخت خواهد شد. 
علی محمدی اضافه کرد: در این طرح کف جانبازی برای ایثارگران و جانبازان اعصاب و روان 20 درصد تعیین شده است. 
وی گفت: همه ایثارگران از جمله رزمندگان دوران دفاع مقدس، خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان در این طرح به صورت ویژه از مزایای ایثارگری بهره مند می شوند. 
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این طرح در حال حاضر ابلاغ و مراحل اجرایی آن نیز آغاز شده و امیدوارم دستگاه های اجرایی ذیربط از جمله بانک ها در این خصوص همکاری لازم را به عمل آورند. 
علی محمدی با بیان اینکه ایثارگران و خانواده های شهدا برگردن این نظام حق بزرگی دارند، افزود: ایثارگران صاحبان اصلی انقلابند و مسوولان نظام باید در راستای خدمات رسانی به این قشر عظیم تمام تلاش خود را انجام دهند. 
3032/9002

 

 

انتهای پیام /*