تاریخ : 1394,دوشنبه 06 مهر12:57
کد خبر : 37868 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

ضعف مدیریت آموزش و پرورش



مسلم- بنده حقیر بازنشسته و دیون  23 میلیون و 22 میلیون مرخصی و 82 میلیون پاداش طلبکارم. آموزش وپرورش میگه بودجه نداریم. آیا می شود یک بازنشسته 230 میلیون تومان طلب از اداره داشته باشد ولی پول شهریه فرزندش را نتواند پرداخت کند. این دردها را به کی بگویم؟ آیا فریادرسی هست؟ آموزش و پرورش از مدیریت رنج می برد!

  اما اگر یک نفر بانکی یا شرکت نفتی بازنشست شود، روز بعد بازنشستگی تمام مزایای خود را یک جا دریافت می کند بخشش وام ها و.........بماند. این است دولت عدل تدبیر وامید وبرابری. مگر کشور ما چندتا هیئت دولت دارد؟ مگر مصوبات فرق می کند یا خون آنها رنگین تر است؟ چرا باید یک فرهنگی بعد سی سال خدمت وگچ خوردن مورد بی مهری وبی توجهی وندانم کاری وزیری باشد که نمیتواند از حقوق مسلم کارمندانش دفاع کند؟!

 امروز ما پشیمانیم که چرا عمرمان هدر رفته! ای کاش مسئولین آموزش و پرورش احقاق حق کنند تا کارنامه سیاهی از آنها نزد افکار عمومی وخانواده های فرهنگی باقی نماند ونمایندکان مجلس کجایند. آیا خبر دارند و پیگیری می کنند؟ آیا واقعا" آنها نماینده ملت هستند یا وکیل دوله اند و برای دولت و پپولیستی کار می کنند؟ حال بنظر شما جناب مجتهد عزیز لازم است با رای خود نماینده ای برای دولت انتخاب کنیم. چرا دولت نمایندگان خوش خدمت را دائم العمر نمی کند تا ما فکرمان راحت باشد که نماینده ای در مجلس نداریم و خانه ملت را به خانه دولت تبدیل کنند.

فاش نیوز تشکر


کد خبرنگار : 20