تاریخ : 1394,شنبه 18 مهر19:04
کد خبر : 38215 - سرویس خبری : اخبار

برگزاری نخستین نمایشگاه تجهیزات توانبخشی معلولین و جانبازان



خستین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی خدمات و تجهیزات توانبخشی ویژه معلولین و جانبازان مقارن با روز جهانی نابینایان عصای سفید به مدت سه روز از ساعت ۱۲ تا ۲۰ در مصلی تهران دایر است.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور، نخستین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی خدمات و تجهیزات توانبخشی ویژه معلولین و جانبازان مقارن با روز جهانی نابینایان عصای سفید و روز ملی پارالمپیک با همکاری سازان بهزیستی کشور و مرکز ضایعات نخاعی جانبازان بنیاد شهید و امور ایثارگران 23 مهر ماه به مدت سه روز برگزار می‌شود.

بازدیدکنندگان این نمایشگاه تخصصی سالانه، می‌توانند با جدیدترین خدمات و محصولات کمک توانبخشی و گروه وسیعی از انجمن‌ها و مراکز خدمات حمایتی، آموزشی و توانبخشی همچون سازمان بهزیستی کشور، انجمن ترویج فرهنگ و توانمندسازی معلولیت افق باور، مرکز حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران، انجمن خانواده ناشنوایان ایران، کانون معلولین توانا و ... آشنا شوند.

هدف اصلی از برگزاری این رویداد را فراهم آوردن بستری مناسب برای آگاهی جامعه هدف و آحاد جامعه از میزان توسعه کمی و کیفی محصولات تولید شده داخلی و خارجی ویژه افراد دارای ناتوانی، معرفی و آموزش محصولات و خدمات جدید و برقراری ارتباط مناسب میان عرضه‌کنندگان و مصرف‌کنندگان، دانش‌افزائی کارشناسان و فعالان حوزه توانبخشی و پزشکی و شناساندن قابلیت‌های تولیدکنندگان داخلی اعلام کرده است.

بازدیدکنندگان این نمایشگاه و علاقه‌مندان می‌توانند با دریافت آموزش‌های علمی و عملی رایگان در کلاس‌های آموزش تخصصی، سمینارهای تخصصی، کارگاه‌های آموزشی مشارکت کرده و از برنامه‌های جنبی این رویداد شامل ارائه خدمات آموزشی و مشاوره، بهره‌مند شوند.

یادآوری می‌شود، نخستین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی خدمات و تجهیزات توانبخشی ویژه معلولین و جانبازان 23 لغایت 26 مهرماه از ساعت 12 تا 20 در مصلی تهران دایر است.
 
منبع : اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور