تاریخ : 1394,یکشنبه 19 مهر16:44
کد خبر : 38255 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

معاون وزیر امریکا،جانباز گوشه خانه!



محسن ناطق- فرزندان محترم شهید و جانبازان بالای 25 درصد که همگی چشم و چراغ و امیدهای آینده حکومت و نظام اسلامی میباشند پس از دو سال که از مراحل گزینش و سایر موانع عبور کردند اینطور برای (( پست سوزن بانی )) بایستی ضجه و شکایت کنند تا 110 نفر از بهترین عزیزان کشور اسلامی وارد خدمت به مردم از طریق راه آهن شوند.

 نمایندگان محترم مجلس توجه داشته باشند در حالیکه وزیران هزاران میلیاردی را تایید و بر مسند وزارت قرار دادند نیاز به نظارت بسیار سخت دارند تا اینگونه با ارزش های اصیل نظام اسلامی برخلاف قوانین مصوب مجلس برای استخدام امیدهای حکومت و نظام اسلامی، ضدیت و کارشکنی نکنند. وزیران هزار میلیاردی دردولت مثلا با قصد خدمت به همین ارزش های اصیل و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای مصوبات مجلس رای اعتماد گرفتند اما در عمل بر خلاف قوانین مصوب مجلس و ارزش های اصیل نظام اسلامی اقدام می کنند لذا هیچکسی مسئولیت خودش را ایفا نمی کند و هنگام استیضاح نیز جناب وزیر با چند توضیح اشتباه و چند وعده دروغ مجددا رای اعتماد گرفتند!!

 شنبه شب در اخبار سراسری شنیدیم معاون وزیر بدنبال کمی ناراحتی قلبی فوری به آمریکا اعزام شده تا مورد معاینه قرار گیرد. در حالیکه بسیاری از جانبازان معزز برای درمان های فوق تخصصی که در داخل کشور امکان ندارد نیاز به اعزام خارج از کشور دارند لیکن در پیچ و خم کمیسیونهای ایراد گیر و کارشکن در بنیاد هنوز موفق به اعزام خارج از کشور نشدند و همچنان پس از بیش از سی سال با انواع و مشکلات جسمی و روحی و مشاهده ضدیت و کارشکنی وزیران با ایثارگران محترم دست به گریبان هستند. طبق معمول پس از پناه بردن به خداوند متعال و استعانت از او می گوییم روحانی مچکریم.