تاریخ : 1394,یکشنبه 19 مهر18:31
کد خبر : 38258 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

شما موظف به خدمتید



محسن ناطق- اکثریت ایثارگران محترم از وضعیت حقوقی و مستمری ماهیانه که طی دو سال گذشته فاقد توازن با گرانیها و تورم کمر شکن چند برابر نسبت به دو سال قبل بوده و هیچگونه تغییر و افزایشی نداشته شکایت دارند. با عرض معذرت اگر همسر و فرزند شهید مجبور است برای تامین معیشت زندگی در مزارع فئودال ها یا همان خان های روستا (بخوانید مباشران وزیران هزار میلیاردی) عملگی کند در حالیکه بایستی وزیر دولت اسلامی عملگی و فلگی کند و مردم آقایی کنند باید از مسئولان دولت سوال کنیم با افزایش چند برابری قیمت های حامل های انرژی مانند بنزین، گاز، گازوییل، برق، تلفن، آب، مالیات مستقیم و مالیات غیر مستقیم و مالیات ارزش افزوده و هزاران عوارض و سودهای حاصل از فروش ارز و بلیط و خدمات مورد نیاز مردم که چندین برابر مبلغ یارانه دولت قبل را از جیب مردم خارج می کنند چرا قادر به پرداخت حقوق و اضافه کار کارکنان دولت نیست؟

 پس این درآمدهای نجومی از جیب مردم کجا هزینه می شود؟ در مجلس نیست می دانیم!! البته جواب سوال را میدانیم زیرا عملگی خانواده شهید در مزارع کشاورزی مساوی با ثروتمندی وزیران هزار میلیاردی میباشد که خلاف حکومت اسلامی شده است. نمایندگان مجلس در حکومت اسلامی موظف به رعایت سنت و روش انبیا و امامان معصوم (ع) در امور مربوط به مردم و حکومت هستند لذا بکارگیری و تایید وزیران هزار میلیاردی برخلاف روش انبیا و معصومین (ع) در حکومت اسلامی می باشد. از سوی دیگر مردم عادی که هیچگونه مسئولیتی در حکومت اسلامی ندارند میتوانند هر قدر می خواهند ثروت کسب کنند و حکومت اسلامی کاری به آنها ندارد اما مسئول حکومت در نظام اسلامی - شیعی اجازه ندارد به هیچ وجه جزو ثروتمندان باشند یا بر سفره ای بنشیند که دو نوع خورش باشد و نمیتواند خانه بزرگ داشته باشد.

 پیشنهاد می کنیم نمایندگان مجلس یکبار خطبه های نهج البلاغه را بخوانند و مرور کنند تا طبق خواسته حق تعالی و مردم شیعه نحوه اداره حکومت اسلامی - شیعی را در کشور ایران اجرا کنند. این روزها هیچ بهانه ای برای طفره رفتن و فرار از مسئولیت مثل جنگه و تحریمه و ... ندارند زیرا مسئولین دولت موظف به خدمت و نوکری ایثارگران معزز هستند.


کد خبرنگار : 20