تاریخ : 1394,شنبه 25 مهر16:53
کد خبر : 38466 - سرویس خبری : اخبار

شما را چه می شود؟!


شما را چه می شود؟!

گروهی از این افراد بد حجاب فقط بر اثر عدم آگاهی بد حجاب هستند و با یک تذکر حجابشان را درست می کنند ؛ ولی تعدادی دیگر مأموریت دارند که حرمت شکنی را عادی جلوه دهند

مرتضی شکوهنده -  خطاب به مسئولین : شما را چه شده؟ روزی ظاهراً یک زن وشوهر را در خیابان می گیرید و از آنها درخواست سند ازدواج می کنید ! روزی از یک تذکر خیلی عادی و یادآوری معمولی ابا دارید ! واقعاً چه تصوری از مردم دارید؟ آیا نمی فهمید که همان افرادی که کروات دیپلمات ها را با قیچی می بریدند! همان افرادی هستند که از زن و شوهرها در خیابان سند ازدواج می طلبیدند! و صد البته همان افراد و گروه ها هستند که اشخاصی را اجیر می کنند که با وضع زشت و زننده فضاهای قدسی مانند مزار شهداء را ارزش زدایی کنند؟

بیش از 20 سال است که داریم این نکته را تذکر می دهیم : «گروهی از این افراد بد حجاب فقط بر اثر عدم آگاهی بد حجاب هستند و با یک تذکر حجابشان را درست می کنند ؛ ولی تعدادی دیگر مأموریت دارند که حرمت شکنی را عادی جلوه دهند و ... دشمن همیشه به شکل مأمور مستقیم برای کسب اطلاعات و تخریب و بمب گذاری ، جاسوس را اجیر نمی کند .... گاهی بعضی را اجیر می نماید فقط به قصد ضربه زدن به عفت عمومی از طریق اشاعه بد حجابی و فساد ، گروهی را برای بد رانندگی کردن و تخریب امنیت عمومی ، گروهی را برای ایجاد فساد اقتصادی و حتی گروهی را برای فساد آشکار مدیریتی و به قصد بدبین نمودن مردم به انقلاب و نظام و.... » وگرنه :

1- فضاهای به اصطلاح فرهنگی ورزشی یا تله کابین و ... برای اظهار بد حجابی کافی نیست که اصرار دارند فضای معطر به عطر شهیدان و مزار شهداء را نیزآلوده کنند؟

2- یعنی واقعاً هیچکس نیست که با این رانندگان متخلّف و تهدید کننده امنیت ملّی برخورد کند؟ ......

3- آیا مسئولین نمی دانند که زن و شوهر رسمی و قانونی نمی توانند هر حرکتی را در بازار و خیابان از خود بروز دهند؟ چرا بعضی اصرار دارند محیط به ظاهر عاشقانه خلوت را در انظار بروز دهند ؟؟؟؟؟.....

4- آیا واقعاً این همه فساد مدیریت قابل کنترل نیست؟

5- چرا به محض اینکه مسئولی روش مردم داری را پیش گرفت ، باید به بهانه های واهی خلع ید شود؟

6- یعنی مسئولین نمی دانند و یا نمی دانستند که : «فردی که دارای تابعیت دوگانه است ، حتماً جاسوس است؟ حتّی اگر خلافش ثابت شود ؟!!!! آیا قضیه استفاده از افراد با تابعیت دوگانه در پست های مدیریتی کلان آنهم در پست های کلیدی اقتصادی بودار نیست؟ »

7- آیا .... و آیا و آیا .....


کد خبرنگار : 19