تاریخ : 1394,یکشنبه 26 مهر19:17
کد خبر : 38520 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

خداوکیلی این حقوقه؟!



مهدی زیبنده- با سلام و دعای تندرستی. پدر بنده شهید ابراهیم زیبنده گرجی با کد ایثارگری 6709859 که در سال 67 به درجه رفیع شهادت نایل آمد که در این مدت از سال 67 تا به حال حقوق بسیار بسیار پایینی دریافت می کردیم که مادر بنده (همسر شهید) مجبور بوده به صورت کارگر در زمین های شالیزاری مردم مشغول بکار شود و به کارهای دیگر دست بزند تا کاستی های حقوق بسیار بسیار کم بنیاد شهید را جبران کند و با وضع بسیار بد اقتصادی زندگی را بگذراند.

 الان که طبق قانون پدرشهید بنده در آستانه بازنشستگی قرار گرفته حقوق ما حدود یک میلیون تومان می باشد که حدود 500 الی 600 هزار تومان آن همان روز اول برای قسط وام می رود و حدود 400 الی 500 هزار تومان باقی می ماند که این مقدار بسیار بسیار پایین می باشد که کفاف هیچ کاری را نمی دهد و در عرض چند روز تمام می شود. در حالیکه با پرس و جو از خانواده های جانبازان و شهدای دیگر با حقوق 3 الی 4 یا حتی 6 میلیونی روبرو می شویم که جای بسی سوال دارد. 

 این تبعیض و این ظلم و این رویه نادرست باید اصلاح شود و عدالت برقرار شود. واقعا"  آیا در حال حاضر میتوان با 400 هزار تومان میتوان زندگی را اداره کرد؟ از شما خواهشمندم پیگیری کنید تا روند و رویه نادرست در بنیاد شهید اصلاح شود و عدالت برقرار شود. با تشکر


کد خبرنگار : 20