تاریخ : 1394,سه شنبه 28 مهر12:13
کد خبر : 38571 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

بنیاد چه کاره است؟!



حسین افسری- اگر جانبازان که همه از نظر اعصاب و روان مرخص هستند سر و صدا کنند، از جانبازی محرومشان می کنند؟! خیلی خبر خوشایندی دادید!.... اگر کمی فکر و اندیشه باشد باید طراح این بخشنامه را در بیمارستان روانی بستری کنند!  چرا ؟ چون اکثر جانبازان که از اعصاب و روان خرابند. اگر این عزیزان در بنیاد که به حساب مرکز تسکین دردشان است سر صدا نکنند و مثل یک آدم عادی باشند که دیگه نیازی به درمان اعصاب و روان ندارند!

 عجب طراح خوبی داده این معمار جانبازان در بنیاد! اگر جانباز شیمیایی که از در و سرفه های بی امانش که خلق هر انسانی را تنگ می کند و برای گرفتن دارو مشکل دارد، در بنیاد خودش را تخلیه نکند و صدایش در نیاید، باید درد دلش را کجا و پیش کدام قاضی ببرد؟ یعنی آیا جز بنیاد مگر متولی دیگری هم هست که بخواهد درد جانباز را تسکین باشد؟

 هر چه که تا الان هم نبوده اما اگر هست بنیاد راهنمایی کند تا جانبازان به آن موسسه مراجعه کنند. بنیاد مگر مجری قانون است که جانبازان را از آستین کوتاه پوشیدن منع می کند؟ بنیاد هنوز نتوانسته است که به درد دل جانبازان تسکینی باشد با این همه ظلمی که در حق این عزیزان می شود!

 جناب مدیر کل بنیاد! شما در چه جایگاهی هستید که در زندگی شخصی برادران جانباز دخالت می کنید؟ شما اگر راست می گویید اصل کار یعنی توجه به مشکلات جانباز را که وظیفه شماست درست کنید و در زندگی برادران محترم جانباز ورود متفرقه اکیدا" ممنوع است جناب مدیر کل؟ فاش نیوز تشکر


کد خبرنگار : 20