تاریخ : 1394,شنبه 09 آبان18:00
کد خبر : 38839 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

از پلیس راهور شاکیم



حمیدی- جانباز45% قطع پای راست از ناحیه ساق پا پروتز دارم. مدت ده ساله گواهینامه ام تمام شده به پلیس راهور مراجعه کردم. گواهینامه پایه دوم و عادی داشتم. در این مدت با اتومبیل های معمولی رانندگی کردم و تا حالا هم مشکلی نداشتم. پایه دوم را گرفتن یک درجه از ارزش گواهینامه کم کردن به من گواهینامه پایه سوم و مشروط دادن. ترمز دستی و گاز دستی و زائده روی فرمان. رفتم ونصب کنم موقع ترمز گرفتن به زانوی پام فشرده میشه و امکان ترمز نیست.

 این وسیله بصورت دست ساز و استاندارد نیست. وهیچ ماشینی در شرکت های خودرو سازی با این شرایط بهینه سازی نشده است . شاید برای کسانی باید نصب بشه که پای اون ها از بالای زانو قطع شده باشه. مجددا ازمایش رانندگی گرفتن و تشخیص دادن که با ماشینهای عادی مجاز به رانندگی هستم. ولی چون در سیستم ثبت شده است. میگن دیگه امکان تغییرو ویرایش  وجود ندارد . یک پکیج از قبل تعیین شده روی سایت راهور گذاشتن .

 شما که می دانید این نوع بهینه سازی استاندارد نیست و خطر افرین هست چرا جانبازان را مجبور به انجام کاری میکنید که مشکل افرین است؟؟؟؟؟ ومن با این گواهینامه که هیچ ارزشی ندارد باید چکارکنم؟؟؟؟؟  بنیاد معرفی داد ولی اصلا نگاه نکردن. پزشک راهور نوشته بلامانع است . بقدری از پلیس راهور بخاطر خانه نشین شدنم ناراضی و شاکیم که میخوام به دیوان عدالت اداری شکایت کنم . خدا از هرکسی که در حق ما جانبازان حق کشی میکنه نمیگذره من از عملکرد پلیس راضی نیستم. حتی  اگر به اندازه یک سر سوزن ازمن حقی توسط اینها ضایع شده باشه .


کد خبرنگار : 20