تاریخ : 1394,دوشنبه 11 آبان18:55
کد خبر : 38933 - سرویس خبری : پرسش و پاسخ حقوقی

حواس ها کجاست!



محسن ناطق- هنوز مشکل بیمه درمانی ایثارگران حل نشده است؟ چرا فرزند شهید به امید دریافت سنوات شهید چشم انتظار درمان بیماری خاص فرزندش که چندین سازمان در ارتباط با بیماری های خاص با تبلیغات گسترده پول جمع میکنند باشد؟ چرا مسئولان بهداشت و درمان بنیاد پاسخگو نیستند؟ چرا ضابطه ای برای پیگیری کارشکنی بنیاد در امور تسهیلات درمان ایثارگران محترم وجود ندارد؟

 در این دوره مجلس برخی نمایندگان محترم نسبت به تصویب تعدادی قانون در ارتباط با رفع مشکلات ایثارگران اقدام نمودند که قول دادند بزودی در صحن علنی مجلس ابلاغ شود اما بعد از سالها هنوز نوبت به طرح مشکلات ایثارگران در صحن علنی مجلس نرسیده است؟ بهانه بار مالی و اولویت سایر امور از مواردی میباشد که در شان و منزلت و افهام و شعور دولت اسلامی برای خدمت به ایثارگران محترم نیست لیکن فریاد ایثارگران محترم برای کارشکنی مسئولان مربوط که کاملا گستاخ و علنی بر ضد ایشان اقدام می کنند به گوش و هوش مسئولان نظارتی کشور نرسیده است؟ لابد حواس ها بدنبال باز شدن درهای تجارت خارجی و برچیدن تحریم ها رفته لذا از اینجا مانده و از آنجا رانده.

 مواظب باشند به علت ترک معنویت خدمت به ایثارگران و گرایش زرق و برق مادی تجارت خارجی ناگهان مورد بلاهای طبیعی سیل و زلزله قرار نگیرند تا مجبور شوند هزاران میلیارد تومن بارمالی و اولویت را صرف بازسازی ایمان از دست رفته کنند.


کد خبرنگار : 20