تاریخ : 1394,شنبه 16 آبان18:40
کد خبر : 39062 - سرویس خبری : اخبار

روایت جانبازی از کاروان عشق، کربلا...


روایت جانبازی از کاروان عشق، کربلا...

کاروان اعزام جانبازان به عتباتِ عالیات که روز دوشنبه گذشته به سرزمین عشق و ایثار ،کربلا عزیمت کرده بود، از نقطه نظر یکی از جانبازان ، دارای حواشی خواندنی است که از نظر خوانندگان و کاربران عزیز میگذرد.

فاش نیوز - سومین کاروان اعزام جانبازان به عتباتِ عالیات که روز دوشنبه گذشته به سرزمین عشق و ایثار ،کربلا عزیمت کرده بود، از نقطه نظر یکی از جانبازان دارای حواشی خواندنی است که از نظر خوانندگان و کاربران عزیز میگذرد.
این کاروان که به همت اداره ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ترتیب داده شده ، شامل جانبازان 70 درصدی است که تا کنون توفیق زیارت قبور مطهر ائمه اطهار علیهاالسلام در کشور عراق را پیدانکرده بودند. 

- کاروان جانبازان 70%  صبح روز دوشنبه مورخ 94/8/12  از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) به عتبات عالیات اعزام گردید.
 - تعداد 60 جانباز در این کاروان وجود دارند که شاملِ 10 جانبازنخاعی گردنی ،10جانبازنخاعی کمری، 10 جانبازبصیر(نابینا) ،10 جانباز دوپا قطع، 20 جانباز هم ازجانبازان چند ضایعه ، هستندکه همگی با خانواده در این کاروان حضور دارند که با تعدادی از نیروهای خدماتی جمعا" 160نفر میباشند.
 - پرواز « عشق » از فرودگاه امام خمینی (ره)  به مقصد فرودگاه نجف اشرف و جانبازان از فرودگاه با اتوبوس های ویژه حمل جانباز ، به کاظمین اعزام گردیدند.
 - ساعت 10شب ، طی مراسم دسته جمعی به زیارت حرمین عسگرین علیهم السلام مشرف شده ،جانبازان و همراهان به مناجات و زیارت پرداختند.
 کاروان ساعت 15 روز چهاشنبه به سمت کربلا حرکت نمود.
 - پنج شنبه بعداز ظهر کل بچه ها با بستن سر بند یا حسین بر پیشانی، و سینه زنی از هتل تا بین الحرمین عزاداری کردند و سپس نماز جماعت ودعای کمیل را زیر بارش نم نم باران اقامه کردند که بسیار عرفانی شده بود.
- روز جمعه بعد از زیارت حرم های امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) ،جانبازان ناهار میهمان امام حسین (ع) ودر غذاخوری آنحضرت بودند.
- قرار است صبح امروز شنبه  ،کاروان جانبازان ، کربلا را به مقصد  نجف اشرف ترک نماید  و پس از سه شب اقامت در نجف اشرف و زیارت مرقدمطهر امیرالموءمنین علی علیه السلام، روز 3شنبه ساعت 9شب  به تهران بازگردد.
 - رسیدگیِ عوامل کاروان و هتلها ، مکانهای پیش بینی شده در طول سفر  بسیار عالی بوده و برنامه های  گروهی خوبی برای جانبازان پیش بینی شده است.
 - لازم بذکر است زحمات زیادی توسط مسئولین کاروان، به ویژه برادران مسگر ، اسرافیلی و حسین زاده درجهت برنامه ریزی دقیق و رفاه جانبازان و خانواده آنان کشیده شده است.خداقوت و قبول باشد این زیارتِ با بصیرت.


کد خبرنگار : 17