تاریخ : 1394,چهارشنبه 20 آبان12:57
کد خبر : 39162 - سرویس خبری : اخبار

خاطره هنرپیشه ای که فرزند جانباز است



امیر مومن پور، بازیگر فیلم های هوش سیاه، قدرت مجازی، شاه کلید و فعال تئاتر و همچنین هنرپیشه تئاتر شام نیمه تمام آخر در حوزه دفاع مقدس و فرزند جانباز شیمیایی اب حضور در غرفه شهید خبر گفت:ما هیچ وقت نمی توانیم مانند شهدا باشیم و آرمان های آنان را پیش ببریم چون فکر و آرمان آنها متعالی بود و ما کوچه اول هستیم در وادی عشق ایشان.
 
 
 
مومن پور به بیان یک خاطره تلخ از جانبازان دفاع مقدس پرداخت و گفت: یکی از مجروحان شیمیایی جنگ تحمیلی می گفت به خاطر حالت تهوع و خس خس سینه ای که داشتم کسی مرا سوار ماشین خود نمی کرد، گوشه خیابان که بالا می آوردم مرا با انگشت نشان می دادند یا بخاطر حالت و تغییری که پوستم داشت نگاهم نمی کرد.  همین مجروح برای مداوا به ایتالیا رفته بود و در بیمارستانی که بستری بود یکی از پزشکان خواهر مالدینی بوده است، دفاع چپ  باشگاه آث میلان و تیم ملی ایتالیا. این جانباز از پزشک می خواهد بخاطر علاقه ای که به این فوتبالیست دارد عکسی از برادرش به او بدهد و فردا صبح که از خواب بیدار می شود می بیند مالدینی با یک دسته گل برای ملاقاتش آمده است.
 
وی افزود: قصدم از تعریف این داستان این بود که بگویم ارزشی که مردم خودمان باید برای عزیزان قائل باشند توصیف کردنی نیست.
 
مومن پور گفت: میان پیشکسوتان هنرمند جمله ای معروف است، می گویند روزی روز مرگ ماست که در خیابان مردم ما را نشناسند و به نظر من روز مرگ یک جانباز روزی است در خیابان این کشور حرمتشان حفظ نشود و برایشان ارزش قائل نباشند.
 
http://uupload.ir/files/fb91_1_(18).jpg
 
وی ضمن توصیه به فعالان خبر در حوزه ایثار و شهادت گفت: کار برای شهدا در هر حوزه ای توفیق می خواهد وشما که در این خصوص قلم می زنید مورد لطف وعنایت شهدا هستید پس قدر خود را بدانید.

منبع : شهید خبر