تاریخ : 1394,شنبه 23 آبان16:00
کد خبر : 39215 - سرویس خبری : عکس

مجلس ترحیم پدرِ جانبازان مرتضی و مصطفی مسعودی


مجلس ترحیم پدرِ جانبازان مرتضی و مصطفی مسعودی

مراسم شب هفت و بزرگداشت حاج علی مسعودی پدر سردار حاج مرتضی و جانبازنخاعی مصطفی مسعودی، بعدازظهر روز گذشته در مسجد جامع الزهرا برگزارشد.

فاش نیوز - مراسم شب هفت و بزرگداشت حاج علی مسعودی پدر سردار حاج مرتضی و جانبازنخاعی مصطفی مسعودی، بعدازظهر روز گذشته در مسجد جامع الزهرا برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ما، در این مراسم که تعدادکثیری از جانبازانِ به ویژه نخاعی ، حضور داشتند پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، مداحان اهل بیت علیهم السلام به مرثیه سرایی پرداختند و حجت الاسلام والمسلمین صیفی سخنرانی کرد.

شایان ذکر است، مرحوم حاج علی مسعودی که عمر پر خیر و برکت خویش را وقف تربیت فرزندان صالح خویش کرده بود، شنبه هفته گذشته براثر بیماری دعوت حق را لبیک و به سرای باقی شتافت.

ازیادگاران این پیر فرزانه و پیرو مکتب اهل بیت علیهم السلام, فرزندانی همچون سردارحاج مرتضی و مصطفی مسعودی هستند که مرتضی در زمان دفاع مقدس از فرماندهان لشکر 27 حضرت رسول بوده و با سرداران شهیدی همچون شهید محسن وزوایی ، شهیداحمد امینی وشهید عباس ورامینی مانوس و همرزم بوده و اکنون جزء پیشکسوتان آن دوران پرشکوه محسوب میشود. مصطفی مسعودی هم از جمله رزمندگان بسیجی دفاع مقدس میباشد که به افتخار جانبازی نائل آمده و اکنون نیز عضو گروه پیگیری انجمن جانبازان نخاعی میباشد و نیزدر زمینه ورزش، یکی از برگزارکنندگان مسابقات و از مشوقان جانبازان به حضور درصحنه های ورزشی و اجتماعی است.

مرتضی مسعودی فرمانده گردان مقداد، در کنارشهید عباس ورامینی معاون خود

سردار مرتضی مسعودی در کنارشهید محسن وزوایی

 

شهید احمد امینی

 

 


کد خبرنگار : 18