تاریخ : 1394,شنبه 23 آبان14:34
کد خبر : 39217 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

هراس کنید از ذوالفقاران ولایی


هراس کنید از ذوالفقاران ولایی

در محکمه ایی میبرندمان که وطن فروشان ، جولان وطن پرستی درآن سر میدهند. سبب جویا شوی؛ انگ نسل کشی بر ما خواهند زد

م.ر.ک.جانباز

م.ر.ک.جانباز - سلام بر همه همرزمانم و برادر عزیزم ج. ش. 1 . حسین خان افسری . محمدرضا آزاده دل . قنبر عزیز و...... در نوشته های قبلی ام از خیزشی نرم در جهت امحای مجاهدت ایثارگران متذکر شده بودم حواستان جمع باشد . چنانچه زنده باشیم ؛ روزی خواهد آمد که من وشما و شمایان را بخاطر حضورمان در کارزار دفاع از شرافت ایران زمین و ولایت دوستی به پای میز محاکمه خواهند کشید  و تاوان پیاله و شوربای نخورده ایی را از ما طلب میکنند که یمین و یسارمان را فراموش کنیم .

در محکمه ایی میبرندمان که وطن فروشان ، جولان وطن پرستی درآن سر میدهند. سبب جویا شوی؛  انگ نسل کشی بر ماخواهند زد ؛ پرونده رشادتهای همه جان برکفان حریم ولایت را آنچنان بر سرمان خواهند کوفت؛ که گویا خدای عزو وجل را منکر شده ایم . گویند ؛ کافر اگر عاشق شود بی پرده مومن میشود . لیکن این متظاهران به ایمان، در بطن وجود کافرند ... به هوش باشید ؛ به گوش باشید ؛ رهبر قائد عظیم الشأنمان همواره متذکر ورود اجانب به اسم اسلام و وطن پرستی و نفوذ آنها از درب و پنجره منازلمان شده اند . همانانی که ترور های کور اواخر دهه پنجاه و اوایل دهه شصت را سازماندهی و اجرایی میکردند . همانان که در اتوبوسها و بازار تهران بمب گذاری میکردند . همانان که به اسم پیاده نمودن فرامین قرآنی مطهری ها و رجایی هاو باهنر ها را ترور و شهید نمودند .

هم دیدیم و هم شنیدیم که در هشت سال دفاع مقدسمان این مزدوران با کفر جهانی در یک پیاله می میخوردند . ماجرای های کردستان سال پنجاه و هشت ونه ، که یادتان است . اگر حضرت امام (ره) دستور بر چیدن قائله کردستان را صادر نمی کرد هم اکنون در چه وضعیتی بودیم . همانگونه که همیشه متذکر بودم ؛ چندین سال است که فلسفه ایثار و منطق ایثار را در آبراهی که به شن زار ترکستان ختم میشود قرار داده اند . خوش مرکبان حاضر به یراق ولایی و وطن پرست را در اذهان عام ؛ غنیمت خواه و دنیا پرست جار میزنند ولی چپاول حق الناس و بیت المال ایران و ایرانی را اندک حقوق ناچیز خود بابت زحمات شبانه روزشان لغلغه میکنند.

شرم باد بر نامرامان  بی اعتنا ؛ شرم باد بر کج اندیشان بی مسلک . شرم باد بر متزوران دغل کار . چگونه میتوان تحمل کرد ؛ اهل بیت جانبازی مرحوم ، بدون بیتوته در کوی و برزن دست تکدی و مدد نزد هر کس و ناکسی جلوبرد . غیرت و شرف و ناموس پرستیتان کجاست.؟ هان ای اهالی منصب پرست ؛ هان ای میز پرستان قلم بدستِ جاهل ؛ ما محبان کوی ولایتیم ؛ هراس کنید از زمانیکه خم دو ابروی مولایمان را ببینیم .... هراس کنید از ذوالفقاران ولایی ؛ که به یقین با ضربتی به دو نیمتان خواهند کرد . معزز و سر بلند باشید همرزمانم.


کد خبرنگار : 17