تاریخ : 1394,شنبه 23 آبان14:28
کد خبر : 39233 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

پرونده به بغل بجنگید!


پرونده به بغل بجنگید!

در زمان دفاع مقدس عاشقان بیقرار ما زندگی پس از جنگ را در مخیله خود راه نمیداند و به کمتر از شهادت راضی نبودند

اسماعیل مرتضایی

اسماعیل مرتضایی - ضمن تشکر از عزیزان. همانگونه که بهتر از حقیر میدانید ایران اسلامی مان به دلیل قرار گرفتن در مهمترین ژئو پولیتک (جغرافیای سیاسی ). استقلال سیاسی. تعریفی جدید از ارتباط دوَل با یکدیکر ( نفی غالب و مغلوب در ارتباطات سیاسی). تعریف و اشاعه و بسط  اسلام  سیاسی که از قیام سیدالشهدا حسین بن علی (ع) (پیروزی خون بر شمشیر و باز تعریف پیروزی (تکلیف گرایی ). حمایت کامل از مقاومت  بعضا جهانی و خصوصا  دفاع از خط مقاومت بر علیه  رژیم اشغالگر قدس  همواره در خطر جنگی ناخواسته (چه نیابتی و چه مستقیم ) با اسکتبار جهانی میباشیم. و همانگونه که در دفاع مقدس تجربه نمودیم پس از حضور نیروهای مردمی ( بسجیان دواطلب ) میدان نبرد بطور محسوسی به نفع ایران اسلامی تغییر شکل داد.

  پس بی عملی دول گذشته بزرگترین خطر در اشاعه اسلام سیاسی و فرهنگ جهاد و شهادت میباشد( جایی که رزمنده آینده نمونه موفق اجتماعی از رزمندگان دفاع مقدس بسیار کم به چشم او می خورد و نمونه عکس آن بسیار فراوان). اینکه بزرگترین و تعیین کننده ترین و زبده ترین نیروهای نظامی مردمی متولی ندارند یقینا" می تواند فرهنگ دفاع در منازعات آینده را مورد تهدید قرار دهد. بدین معنا که بعضا نیروی آماده و زبده مردمی تا کادر بخوبی می فهمد براینکه بتواند پس از جنگ دارای متولی باشد تا باید تن به اسارت دهند یا حداقل با پرونده جانبازی به پشت جبهه برگردد.

 ( البته در زمان دفاع مقدس عاشقان بیقرار ما زندگی پس از جنگ را در مخیله خود راه نمیدادند و به کمتر از شهادت راضی نبودند ) بررسی خطوط نیروهای کادر و نیروهای دواطلب مردمی و سپاه پس از قبول قطعنامه نشانه این مدعا. در مجموعه ای تیراندازی هوایی از فرط شادی و در طرفی حسرت از جا ماندن از جمع خوبان. جدا فکر می کنید اگر این نیروها با آن ایمان الهیشان نبود با توجه به جمیع واقعیت ها (از قرار گرفتن دنیا در برابر ایران اسلامی تا وضعیت بد اقتصادی کشور ) آیا معجزه پیروزی ایران اتفاق می افتاد.

 دوستان از امتیاز به شرط حضور در عملیات و حضور 4 ماهه و شرکت در 5 تا 6 عملیات گفتند یقینا" دوستان بواسطه مجروحیت شدید و دوری از میادین نبرد نمی دانند هر رزمنده اعزامی به تیپ یا لشکری اعزام میشد و نقش افندی و پدافندی یگان اعزامی در ید رزمنده نبود آیا حضور در میادین خطوط پدافندی که طبق آمار شهادت در این خطوط شهادت از شهدای عملیات کمتر نبود. و 6 عملیات در 5 ماه  و نقش رزمنده در تعیین یگان و خواستن و نخواستن شرکت در عملیات در اراده رزمنده نشان از دوری عزیزان از میادین نبرد بود.
چرا فرهنگ  ارزش گذاری را بر پایه خدمات ایثارگر در جبهه قرار نمی دهید؟

  علیرضا کردی از عزیزان لشکر 25 کربلا  متولد کرد کوی. فرمانده محور که بعدها تبدیل به تیپ شد با حضور 60 ماهه در میادین نبرد فقط از دو گروه تشویقی (از 6تا 36 ماه یک گروه بیش از آن دو گروه) فرماندهان گردان تیپ 3 گروه و ) که سازمان امور استخدامی فقط با مدت حضور جبهه ایشان موافقت نمود و بیش از یک امتیاز را غیر قانونی دانستند. فراموش نکنید یقینا همه کارگزاران (نظام بنا بر فتوای امام در نگذارید پیشگسوتان جهاد و شهادت در .........  شرعا و عقلا و خلاف دستورات آن پیر مراد ( خمینی (ق ره )عمل نموده و باید پاسخگوی عمل خود باشند یقینا سند بی محتوا نوشتن مشکل رزمندگان عزیزان را حل نمی کند .
با قانون خود کاری نکنید که هر رزمنده ای با پرونده ای در دست و اسلحه در دست دیگر  به نبرد با متجاوزان بپردازد


کد خبرنگار : 20