تاریخ : 1394,چهارشنبه 04 آذر15:13
کد خبر : 39476 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

بزرگداشت شهیدنریمانی درآسایشگاه ثارالله برگزارشد


بزرگداشت شهیدنریمانی درآسایشگاه ثارالله برگزارشد

مجلس بزرگداشت جانباز شهید سهراب نریمانی با حضور جانبازان و مسئولین در حسینیه آسایشگاه ثارالله تهران بزرگزار شد.

فاش نیوز -  مجلس بزرگداشت جانباز شهید سهراب نریمانی با حضور جانبازان و مسئولین در حسینیه آسایشگاه ثارالله تهران بزرگزار شد.

روز گذشته همرزمان و دوستان شهید سهراب نریمانی که چند روز پیش و جمع جانبازان آسایشگاه ثارالله را ترک گفته و به کاروان شهیدان انقلاب اسلامی پیوست ، برای بزرگداشت نام ویادش درآسایشگاه ثارالله حضوری به یاد ماندنی داشتند.

پای درد دل و حرف ها گفته و ناگفته تک تک جانبازان مقیم آسایشگاه ثارالله که بنشینیم در می بابیم که هر یک از این اسطوره ها از زاویه دید خود، ابعادی از زندگی پر خیر و برکتِ جانباز نریمانی را ترسیم می کنند که برای نسل امروز ما آموزنده است.

حسینیه آسایشگاه ثارالله میزبان جانبازان و دوستدارانِ "سهراب نریمانی"بود که وسعت بالایِ معنوی حضورشان ، کوچکی مساحت حسینیه را از نظرها می انداخت. درمجلس ترحیم شهید نریمانی همه آمده بودند؛ چه جانبازانی که سالها در آسایشگاه در کنارسهراب زندگی کرده بودند و چه جانبازانی که حتی یک برخورد هم با این شهید نداشتند و به حرمت دوست و همرزم سفر کرده خویش، قدم بر مجلسی گذارده بودند که بزرگداشت شهید نریمانی بود. قشرهای مختلفی از مردم و مسئولین نیز حضوری حاکی از قدردانی و قدرشناسی داشتند.

این مراسم با تلاوت روح بخش آیاتی از کلام الله مجید آغازشد، سپس آقای نوری زاده در رثای امام حسین و حضرت عباس علیهم السلام ذکر مصیبت و نوحه سرداد و پس از آن مهندس محمودفارسی جانباز مقیم آسایشگاه و از دوستان آن شهید به ذکر خاطره پرداخت که حاضرین را تحت تاثیر قرارداد. برادرِ سهراب نیز دل نوشته خود را در وصف اخوی شهیدش قرائت کرد و در پایان حجت الاسلام مجیدطاهریان به ایراد سخن پرداخت.


کد خبرنگار : 17