تاریخ : 1394,دوشنبه 02 آذر16:35
کد خبر : 39552 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

من جانباز نیستم!



جانباز شیمیایی- این دولت محترم اصلا" با ایثارگران دل خوشی ندارد اما یادشان رفته اگر ایثارگران نبودند الان همین کشورهای کپک زده به ما سروری می کردند! اگرکشور ما فقیراست بس که آقایان بابک هاو خاوری ها جمعا" سی میلیارد یورو را از کجا بردن؟ یعنی بودجه 80 سال ایثارگران!

 اگر ایران فقیراست چرا هرمقامی سرکارمی رود یک ساله میلیادر میشود؟ اگرایران فقیربود چرایک مدیرتامین اجتماعی فیش حقوقش بیست و هشت میلیون تومان امافیش حقوق یک ویلچرسوار یک مبلبون ودویست هزارتومان است؟  اگربا ایثارگران عداوت نمی کنیدچرا تهد چند ده صحفه ای گرفتید؟

 دولت محترم! 29ساله با کپسول تنفس می کنم. یک ریال هم پول هوا را ندادید. به خدا همه اینهارا میدونید اما نمی خواهیدکاری کنید بنده صدتایی آن مدیر28میلیونی را تو جیبم می گذاشتم اما حیف که جوانیم را وقف این مملکت کردم. یک عمر آرزوی رفتن کربلا داشتم. چرا باید همیشه حسرت به دل بمانم؟

 چراباید من توان مالی نداشته باشم؟ بی عدالتی تا کی؟ چرا باید بچه من از مدرسه مملکتم حسرت به دل بماند؟ دولت محترم اگرایران فقیر بود چرا پس به هر قیمیتی خودتو کاندیده کردی؟

 بیست سال بانیسان کپسول هوا در دهنم بارکش مردم بودم. بعد بیست سال دیگه نتونستم خونه نشین شدم. بعداز بیست سال یک حقوق بخورو نمیر میدن. ـن هم نصفش را به کپسول هوا و عینک میدم. چرا حقوق بنده ازسه پیش 38هزار تومان کم شده؟ چراباید همیشه به مردم دروغ بگیم؟ باید دروغ بگیم بابامن جانباز نیستم! آقای مدیر مدرسه من جانباز نیستم. خواهش می کنم بچه ام را اخراج نکن. چراباید یک مدیر مدرسه به خودش اجازه بده بگه هم از آخور می خورید هم از توبره؟

خیلی چرا هست اما بماند خداحافظ همه شماها باشد
راستی جناب آقای مجتهد! لطفا توضیح بدید چرا38هزار تومان از حقوقم کم شده؟


کد خبرنگار : 20