تاریخ : 1394,شنبه 07 آذر17:40
کد خبر : 39679 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

قابل توجه بنیاد شهید یزد



علی محمد حسینی - به نام خدا امروز جهت پیگیری امری به بنیاد شهید استان یزد مراجعه کردم ودر بدو ورود اتفاقی بسیار ناخوشایند من را بسیار ناراحت و عصبی کرد . با کمال تاسف دیدم سرکار خانمی از کارمندان بنیاد یزد در سالن ورودی به ساختمان پشت میزی نشسته است و با ورودم من را مخاطب قرار داد که ابتدا به وی مراجعه کنم . با مراجعه متوجه شدم وی وظیفه ثبت نام اینجانب و تقاضایم را در سیستم بنیاد عهده دار است .

برمن خیلی سخت و گران آمد که چگونه سازمانی که پایه هایش بر خونهای مقدسی بنا شده که برای احیا و حفظ ارزشهای دینی به پای درخت اسلام و مذهب شیعه ریخته شده است از بدیهی ترین واجب دین یعنی حجاب و حفظ ناموس مردم و پاسداری از آن غافل است ؟ و حال انکه می بینیم اسلام برای زن و حفظ او از نگاههای افراد نا محرم چه احکامی که ندارد . مثل احکام نماز خواندن زنان در مساجد ودر جماعات . علیهذا پس از ورود از برادرانی که قسم دادند تا اسم و رسمشان را برای مصونیت از غضب رییس و مسئولین نیاورم موضوع را با گلایه و انتقاد مطرح کردم . آنچه برایم معلوم گشت اینکه تصمیم بر جابجایی سرکار خانم کارمند به جای اقای کارمند و نشاندن آن خانم در معرض دید عموم با صلاحدید شخص مدیرکل محترم میباشد که وقتی برای اعتراض به دفترشان مراجعه کردم مسئول دفترشان گفتند که نیستند و معلوم نیست چه ساعتی تشریف فرما شوند .

البته در هنگام خروج از بنیاد یکی از کارمندان گفتند مدیرکل یزد نیستند و دفترشان به عمد اطلاعات درست نمیدهند که خود برایم جای تعجب و سئوال داشت. نکته جالب اینکه کارمندان میگفتند این سرکار خانم یکی از دو کارمند قراردادی هست که علی رغم ناراحتی و عدم رضایت به جهت حفظ کارش نمیتواند اعتراضی داشته باشد. اولا" من از اقای مدیرکل میپرسم آیا شما رضایت دارید دختر خودتان در معرض دید مردم قرار گیرد و محل مراجعات روزانه حداقل صدنفرمرد نامحرم باشد ؟ ثانیا" مگرمیتوانید تضمین کنید که این تصمیم نا صحیح تان سبب گناه نشود؟ ثالثا" آیا در بنیاد یزد کارمند مرد کم دارید ویا اینکه نمیتوانید از آنها بخواهید که عهده دار این کار شوند؟ البته ماه گذشته که آمده بودم یک نفر کارمند مرد پشت میز بود که به گفته همکارانتان چون نور چشمیتان بوده اورا جابجا کرده اید . به هر حال شایسته ان است مقامات مسئول در بنیاد تهران و مسئولین استان چون امام محترم جمعه حضرت ایت الله ناصری و استانداری و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تذکر دهند تا انشالله این تصمیم نا ثواب که به زعم مدیرکل بنیاد یزد با فکر و تدبیرشان اتخاذ شده به سرعت لغو شده و رویه حق و قرآنی در پیش گرفته شود . علی محمد حسینی


کد خبرنگار : 17