تاریخ : 1394,یکشنبه 15 آذر18:41
کد خبر : 39867 - سرویس خبری : اخبار

تذکر کتبی نمایندگان به عدم اجرای کامل قانون جامع


تذکر کتبی نمایندگان به عدم اجرای کامل قانون جامع

نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی خواستار پاسخگویی مسئولان درخصوص علت عدم اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در لایحه بودجه سال جاری شدند.

فاش نیوز - نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی خواستار پاسخگویی مسئولان درخصوص علت عدم اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در لایحه بودجه سال جاری شدند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز،ثروتی نماینده ایثارگر بجنورد در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه 15 آذر ماه در تذکری کتبی ، پاسخگویی مسئولان ذیربط در مورد علت اجرا نشدن قانون جامع خدمات رسانی را خواستار شد.
نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی خود که از سوی ُُُُُُُُُُُُُُعضو هیأت رئیسه مجلس به عنوان تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان اجرایی کشور در صحن علنی قرائت شد توضیح در مورد علت عدم اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در بودجه سال 94 راجع به پرداخت حق ایثار به بسیجیان و سربازان با حضور شش ماه در جبهه را خواستار شد.
همچنن نیره اخوان نماینده اصفهان و قاضی پور نماینده ارومیه و دهقان نماینده طرقبه در خصوص توضیح در مورد علت عدم اجرای قانون در خصوص مستمری والدین شهید دارای فرزند معلول، محجور و صعب العلاج تذکر دادند.
پیش از این حاجی نماینده شاهین شهر به وزیر صنعت در خصوص لزوم واگذاری خودرو به جانبازان در موعد مقرر و متناسب با وضعیت جسمانی آنها و به وزرای کشور و راه در خصوص لزوم مناسب سازی اماکن عمومی برای استفاده جانبازان و معلولان و به وزیر راه در خصوص ارائه بلیط نیم بها از سوی تمام شرکت های مسافربری به جانبازان و معلولان بر اساس بودجه 94 و به رئیس جمهور در خصوص اجرای ماده 38 قانون در خصوص اعطای خدمات کامل به ایثارگران تذکر داده بود.
 


کد خبرنگار : 17