تاریخ : 1394,چهارشنبه 18 آذر13:49
کد خبر : 39980 - سرویس خبری : اخبار

خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران توفیق‌الهی است



استاندار استان مرکزی دردیدار باخانواده شهیدان جودکی گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران توفیق‌الهی، افتخار، عزت، برکت است، ایشان لطف خداوند متعال درحق جامعه اسلامی هستند.
به گزارش ایثار واحد "استان مرکزی"، محمود زمانی‌قمی درآستانه رحلت پیامبراکرم(ص) و شهادت امام هشتم(ع) به همراه حجت‌الاسلام حسن هنرمند، مدیر کل بنیادشهید وامور ایثارگران استان و مرتضی انصاریفر رئیس بنیاد اراک ضمن دیدار باخانواده معظم دوشهید حسین و حسن جودکی افزود: خداوند به یمن شهادت عزیزان شما که سرمایه‌های اصلی و عظیم و ارزشمند کشور هستید و به یمن صبر و ایثار خانواده معظم شهدا و دفاع ایشان از آرمان‌ها ملت ما را مورد لطف قرار داده است.
استاندار مرکزی تأکید کرد:. به یقین زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ایثارگری‌ها و رشادت‌های آنان و الگو  قراردادن آنان در تمام زمینه‌ها و تکریم خانواده‌های آنان وظیفه ملی است.
وی اضافه کرد: اکنون وظیفه ماست که در راه و مسیر شهدا که مسیر عزت و افتخار است گام برداریم و حرمت خانواده معظم شهدا و جانبازان و آزادگان راحفظ کنیم، حفظ این حرمت یعنی تقویت و ترویج فرهنگ ایثارو شهادت، یعنی اینکه راه شهادت راه عزت است و خانواده معظم شهدا و ایثارگران نزد ملت ایران عزیز هستند.
مدیرکل بنیاد استان مرکزی نیز افزود: امروز ما به وجود شهدا و خانواده معظم ایشان افتخار می‌کنیم و خوشحالیم که کشور مملو ازعطر شهادت و ایثار است.
حجت‌الاسلام حسن هنرمند افزود: جامعه‌ای که لباس مجاهدت و شهادت را از تن بیرون کند دچار خواری و ذلت خواهد شد و پیشرفت‌های امروز کشور مرهون خون شهدا و ثمره آن فداکاری‌ها است.
مرتضی انصاریفر رئیس بنیاد اراک نیز ضمن تجلیل ازمقام شهدا گفت: خدمتی که خانواده‌های شهداء به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی کردند دارای اجری الهی و پاداشی اخروی است؛ چرا که آنها به مسیری که انتخاب کرده بودند ایمان و اعتقاد قلبی داشته و هیچگاه از این انتخاب پشیمان و نادم نشدند.
گفتنی است این دیدار عصر روز سه‌شنبه 17 آذرماه 94 باخانواده شهیدان حسین و حسن جودکی ازشهدای شهرستان اراک انجام شد.
شهید حسین جودکی درسال 1321 متولد و درتاریخ پنجم مرداد 1365 درکارخانه آلومینیوم سازی به شهادت رسید و شهید حسن جودکی درتاریخ دوم مرداد 1348 متولد و درتاریخ 26 اردیبهشت 1365 درپیچ انگیزه به شهادت رسید.