تاریخ : 1394,سه شنبه 01 دي12:30
کد خبر : 40360 - سرویس خبری : اخبار

بنیاد چهارمحال بختیاری چه می کند؟!


بنیاد چهارمحال بختیاری چه می کند؟!

معاونت بهداشت و درمان بنیاد چهارمحال و بختیاری با اعزام بدون پذیرش و هماهنگی، همسر شهید را آواره تهران کرد.

فاش نیوز - معاونت بهداشت و درمان بنیاد چهارمحال و بختیاری با اعزام بدون هماهنگی و اخذ پذیرش، همسر شهید را آواره تهران کرد.

روز گذشته خبرنگار ما بطور کاملا" اتفاقی در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) با صحنه ای روبرو شد که دل هر آزاده ای را به درد می آورد.

ناله همسر شهید «سید نصرت الله کاظمی» از شدت ضعف و درد، و گریه آرامِ دختر شهید از استیصال و درماندگی، توجه مردم حاضر در سالن انتظار کلینیک درد بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) را به خود جلب کرده بود.

وقتی از دختر شهید علت ناراحتی و گریه اش را جویا شدم، با حزن و اندوهی دردمندانه عنوان کرد: ما شب گذشته براساس دستور پزشک با اتوبوس به تهران آمدیم به امید اینکه مادرم که قراراست تحت معالجه و درمان قرارگیرد، در بیمارستان بستری شود. ولی با کمال ناباوری و تاسف می گویند تخت خالی نداریم! و ما واقعا" نمی دانیم باید چکار کنیم؟

وی در ادامه بیان کرد این برای دومین باراست که ما را با دست خالی و بدون نتیجه می خواهند بازگردانند. در بنیاد چهارمحال بختیاری به ما گفتند بروید و پس از بازگشت ما هزینه ایاب و ذهاب شمارا خواهیم پرداخت.

استیصال و درماندگی از چهره مادر و دختر کاملا" هویدا بود، خصوصا" اینکه دختر شهید نگران حال مادر بیمارش بود و مادر نیز نگران خستگی و گرسنگی دخترش ،که از شب قبل ، به امید بستری شدن و معالجه راهی تهران شده بودند.

حال باید از مسئولین بنیاد آن استان پرسید چرا همسرِ بیمارِ شهید بزرگواری را بدون اخذ پذیرش بستری به تهران فرستاده اند؟

چرا وسیله ایاب و ذهاب و محل اقامت برایشان در نظر نگرفتند؟

مگر هماهنگی چنین مواردی از مسئولیت معاونت بهداشت و درمان استان چهارمحال و بختیاری نیست که پیر زنی بیمار، فرتوت و ساده ای که حتی نمی داند باید چکارکندو به کجا مراجعه نمایند را راهی کلان شهری مثل تهران نموده اند؟

حکما" از چنین مواردی بسیار است که خانواده شهدا و ایثارگر را بدون هماهنگی های لازم برای درمان به بیمارستانهای مرکز گسیل می دارند.

براستی پاسخ پرسش های ناگفته این همسران شهید و ایثارگر، ناشی از تعلل و کوتاهی را چه کسی باید بدهد؟


کد خبرنگار : 21