تاریخ : 1394,دوشنبه 30 آذر14:41
کد خبر : 40374 - سرویس خبری : اخبار

طراحی نرم افزار آسیب نخاعی


طراحی نرم افزار آسیب نخاعی

رییس مرکز ضایعات نخاعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تشریح فعالیت های این مرکز تصریح کرد: دو نرم افزار آموزشی آسیب نخاعی به عنوان اولین نرم افزار در زمینه جانبازان و معلولین در ایران طراحی و ساخته شده است.

مسعود جوادی در بیست و یکمین سمینار معاونین بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور که از روز شنبه 28 آذرماه 94 به مدت دو روز در حال برگزاری است، گفت: برگزاری کنفرانس، همکاری با مراکز آموزشی دانشگاهی، تهیه فیلم‌های آموزشی، پایش سلامت و ویزیت استانی، ارزیابی سالمندی و بررسی عوارض ثانویه جانبازان نخاعی و تهیه پرونده الکترونیک از جمله فعالیت‌های انجام شده توسط مرکز ضایعات نخاعی است.
وی با معرفی سایت مرکز ضایعات نخاعی گفت: اطلاع‌رسانی اخبار و فعالیت‌های این مرکز در این سایت انجام می‌شود.
وی اظهار داشت: طراحی و ساخت دو نرم‌افزار آموزشی آسیب نخاعی به‌عنوان اولین نرم‌افزار در زمینه معلولین در ایران، ایجاد گروه‌های تخصصی آسیب نخاعی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای جانبازان و همسران آن‌ها، برگزاری نمایشگاه تجهیزات توان‌بخشی و برگزاری اردوهای آموزشی برای جانبازان از فعالیت‌های این مرکز به شمار می‌آید.
جوادی خاطر نشان کرد: برنامه کاربردی آشنایی با آسیب نخاعی بر روی سایت مرکز ضایعات نخاعی بنیاد قرار گرفته است و علاقه مندان جهت دانلود این برنامه می توانند به آدرس های اینترنتی 

www.isaarsci.ir/appsci/appscipage.htm 

و

www.cafebazaar.ir/app/air.sciv^/?!=fa 

مراجعه کنند.


منبع : ایثار