تاریخ : 1394,سه شنبه 01 دي14:56
کد خبر : 40437 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

هیئت علمی واسه خودشونه!



ناشناس- من قبلا اظهار نگرانی کرده بودم؛ عملکرد دولت مشکوک است. کسانی در دولت ضد ایثارگران هستند و تنها گروه مانع خورد و خوراک خود را ایثارگران می دانند. تعجب نکنید که این افراد به ظاهر ضد دین و ضد انقلاب نیستند بلکه شش قبضه مذهبی و انقلابی اند ولی ضدیت با ایثارگران در خونشان هست. این موضوع در اساتید دانشگاه ها و مسئولین دانشگاه ها موج می زند لذا ماده 44 و بند " ز " آن مورد نفرت عجیب اینهاست زیرا این بند را معارض ورورد بچه های خود به دانشگاه ها و گرفتن پست هیات علمی می دانند؛ هر چند که این بند اجرا نمی شد.

 در نوشته هایی اینجانب به اهمیت ماده 44  و بند " ز " قبلا اشاره کرده بودم که برخی ایثارگران کم لطفی کردند و نظر منفی گذاشتند که مایه تاسف من شد که ضد ایثارگران خوب می دانند کجا انگشت بگذارند ولی خود ایثارگران نمی دانند ؛ عزیزان مسئولین کشور از تحصیل کرده ها برگزیده می شوند حال اگر این مسئول ایثارگر باشد هوای شما ایثارگران را می تواند داشته باشد وگرنه همین می شود که دارید می بینید که هیچ حرفی از ایثارگران در برنامه ششم نشده است و این یعنی مرگ ایثارگران در دولت " تدبیر و امید" یا بهتر بنامیم دولت " بیم و یاس". قبلا گفتم ایثارگران به هوش باشید که بوی خوش نمی آید.

 حال از سایت فاش نیوز و جوامع ایثارگری تقاضای اکید و سریع دارم، نیز از خود ایثارگران تا قبل از اینکه دولت کنونی بی همتی ما بیازماید و تجربه موفق به دست آورد و مغلوبمان کند هر کس به هر طریق که می تواند صدای اعتراض خود را به عوامل دولتی، رییس دولت و مقامات قضایی و حکومتی برساند و گرنه انا لله و انا الیه راجعون.


کد خبرنگار : 20