تاریخ : 1394,سه شنبه 01 دي17:51
کد خبر : 40457 - سرویس خبری : اخبار

تجلیل دانشجویان ممتاز ایثارگر


تجلیل دانشجویان ممتاز ایثارگر

همایش تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر شهرستانهای استان تهران با حضور مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امورایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.

همایش تجلیل از 164 دانشجوی شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی روز دوشنبه 30 آذرماه 1394 با حضور محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن همایش‌ها  دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.
محمدعلی فقیه با تقدیر از زحمات مسئولان و دست‌اندرکاران دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در برگزاری این همایش، گفت: اگر بخواهیم از  شهید و ایثارگر سخن بگوییم باید فضای خانه و فکر ما با شهید همراه باشد و در آن فضا قرار بگیریم تا شهید را بشناسیم.
مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: بدانید که دشمن ما را روانشناسی می‌کند تا ببیند ضعف ما کجاست لذا اگر نتوانیم در مقابل حربه‌های دشمنان نظام مقاومت کنیم نمی‌توانیم راه امام و شهدا را ادامه دهیم.
فقیه گفت: در دانشگاه‌های سطح کشور 140 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر مشغول به تحصیل هستند که 6 هزار نفر از این عزیزان از دانشجویان نخبه کشور بوده و هرکدام  از این دانشجویان فرصت‌های جدید و کارآفرینی‌های بزرگی را نصیب کشور می‌کنند.
وی در خاتمه با اشاره به نقش و جایگاه شهدا و ایثارگران در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، افزود: یاد شهدا و ایثارگران را نباید فراموش کنیم زیرا هر آنچه داریم، از عظمت، ایثار و ازخودگذشتگی ایثارگران است.
در این همایش که  نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، محمود صفری رییس دانشگاه آزاد دماوند، ابراهیم جعفرقلی مسئول ایثارگران دانشگاه آزاد دماوند، روسای  بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران  حضور داشتند، ابراهیم جعفرقلی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر، گفت: برگزاری این‌چنین همایشی برای نخستین بار است که از سوی این دانشگاه در دماوند برگزارمی شود.
محمود صفری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دماوند نیز گفت: هر برنامه فرهنگی که در استان اتفاق می‌افتد، دانشگاه آزاد اسلامی نقش پررنگی را در آن ایفا می‌کند و امیدواریم سایر دستگاه‌های اجرایی استان نیز ما را در این مسیر کمک و یاری رسانند.

دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر شهرستانهای تهران تجلیل شدند


منبع : ایثار