تاریخ : 1394,سه شنبه 01 دي13:30
کد خبر : 40473 - سرویس خبری : اخبار

جوابیه معاونت درمان بنیاد چهارمحال و بختیاری


جوابیه معاونت درمان بنیاد چهارمحال و بختیاری

بنیاد شهید و امورایثارگران چهارمحال وبختیاری در واکنش به مطلب منتشر شده دراین پایگاه خبری با عنوان " بنیاد چهارمحال و بختیاری چه می کند؟!" توضیحاتی ارائه داده است

فاش نیوز -   بنیاد شهید و امورایثارگران چهارمحال وبختیاری در واکنش به مطلب منتشر شده دراین پایگاه خبری با عنوان " بنیاد چهارمحال و بختیاری چه می کند؟!" توضیحاتی ارائه داده است که درزیر می خوانید:

به نام خدا یک طرفه به قاضی رفتن فاش نیوز جای بسی تأمل دارد، چه خوب بود قبل از انتشار این خبر از طرف مقابل هم سووال می کرد.

لازم به ذکر است: همسر شهید والامقام سید نصرت الله کاظمی بدون هماهنگی معاونت درمان بنیاد استان به بیمارستان خاتم الانبیا تهران مراجعه کرده است؛ روال کار اینگونه است که بنیاد استان با هماهنگی بیمارستان و همچنین پزشک معالج و گرفتن وقت و هماهنگی با هتل محل اسکان اقدام به اعزام ایثارگران می نماید که خانواده این شهید گرانقدر مستقیما" و بدون هماهنگی بنیاد استان به بیمارستان خاتم الانبیا تهران مراجعه کرده اند.

گفتنی است، راننده آمبولانس بنیاد استان چهارمحال و بختیاری که یکی از جانبازان 70 درصد را برای انجام امور درمانی وی به بیمارستان برده بود بصورت اتفاقی با همسر شهید کاظمی روبرو می شود و مشکل را از وی جویا می شود که راننده آمبولانس با تماس با معاون درمان بنیاد استان مشکل را با وی در میان می گزارد.( که علت مشکل به همسر شهید باز هم گوشزد می شود که چرا بدون هماهنگی با بنیاد استان به بیمارستان مراجعه کرده است) با تلاش و پیگیری معاون درمان استان چهارمحال و بختیاری و همکارانشان، همسر و دختر شهید کاظمی درهمان روز در هتل آراد تهران اسکان داده می شوند.

بیمارستان خاتم الانبیا تهران آنها را به بیمارستان تریتا تهران معرفی می کند و باز هم با پیگیری های مستمر معاون درمان بنیاد چهارمحال و بختیاری ، روند درمان این همسر شهید در این بیمارستان انجام می گیرد. سوال اینجاست، هدف فاش نیوز از انتشار اخبار این چنینی بدون تحقیق و دریافت واقعیت ها، چیست؟؟؟

با تشکر از ارائه گزارش از سوی بنیاد چهارمحال وبختیاری؛ اولا" این خبرتوسط خبرنگار فاش نیوز که درمحل حاضر بوده و اضطراب و استیصال این همسر شهید و دخترش را در محیط بیمارستان مشاهده می کرده تهیه شده و حاصل مشاهدات عینی وی بوده است.

ثانیا" چرا باید گزارشی از بلاتکلیفی یک خانواده شهید اینقدر موجب نگرانی و دلخوری مسئولان بنیاد شود و از خود نپرسند که شاید خود آنان به دلیل کوتاهی درتوجیه خانواده ها باعث چنین مشکلاتی شده باشند. وگرنه خانواده شهید با این همه مشکلات و هزینه راه ، مسلما" دلش نمی خواهد خود را به این دردسر انداخته و بیاید و درشهر بی درو پیکر تهران حیران و سرگردان شود.

 

 
 


کد خبرنگار : 19