تاریخ : 1394,سه شنبه 01 دي14:30
کد خبر : 40486 - سرویس خبری : اخبار

فرزندان شاهد،ذخیره انقلاب وکشور


فرزندان شاهد،ذخیره انقلاب وکشور

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران، فرزندان شاهد را ذخیره های انقلاب و کشور دانست و افزود: شما حامیان اصلی اسلام و انقلاب هستید و دشمنان اسلام و قرآن از شما می ترسند.

نادر نصیری در همایش تجلیل از دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه های آزاد اسلامی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر ارتقای تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر، گفت: شما بر همه اقشار ملت ما امتیاز ویژه ای دارید و آن امتیاز این است که بین شما و اسلام، قرآن و انقلاب یک پیوند خونین وجود دارد، دشمنان اسلام و استکبار جهانی عزیزترین افراد ما را بدلیل اینکه در راه اسلام، ریشه کن کردن زورگویی و استقرار عدالت مبارزه می کردند، از شما و ما گرفتند و این چیز کمی نیست.
وی فرزندان شاهد را ذخیره های انقلاب و کشور دانست و افزود: شما حامیان اصلی اسلام و انقلاب هستید و دشمنان اسلام و قرآن از شما می ترسند.
نصیری گفت: فرزندان عزیز شهدا باید بدانند که پدران آنها نه برای مسائل مادی بلکه برایم معنویت و به خاطر خدا به جبهه ها رفتند و به شهادت رسیدند. آنچه که به انسان کمک می کند تا به سمت هدف ها و آرمان ها حرکت کند، مادیات نیست بلکه ایمان روشن، عقیده و معنویت است. شما باید روح توکل و انس با خدا را در خود تقویت کنید.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران با اشاره به اینکه فرزندان شاهد وایثارگر سربازانی هستند که در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری حرکت می کنند، اذعان داشت: دانشجویان شاهد و ایثارگر مشعل فروزان و قطب نورانی دانشگاه هستند، برای حفظ و پاسداری از ارزش های اخلاقی و انسانی و رعایت ارزش های معنوی انقلاب با همه توان اجرائی خود کمربه خدمت بسته ایم.
وی هدف اصلی از برگزاری این همایش و ضرورت تجلیل از مقام دانشجویان شاهد و ایثارگر را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد شرایط وتسهیلات بهتر برای مسلح شدن به ابزار علم و دانش اعلام کرد و گفت: ما باید هر روز و هرسال خاطره و روایات تلخ و شیرین دفاع مقدس را تکرار کنیم زیرا اذهن نسان فراموشکار است و اگر امروز در این جمع صمیمانه و درحضورشما دانشجویان و نور چشمان عزیزدانشگاه، میهمانان عالیقدر و خانواده های محترم هستیم برای پاسداشت همین آرمان است و آرزومندم در تداوم تلاش‌های صادقانه با به کارگیری تقوی الهی، بصیرت، استقامت و پایداری در تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحت ولایت مقام معظم رهبری در مسؤولیت خطیر ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه به ویژه در عرصه دانشگاه بیش از پیش منشأ خیر و آثار سازنده باشیم.


منبع : ایثار