تاریخ : 1394,چهارشنبه 02 دي15:43
کد خبر : 40539 - سرویس خبری : اخبار

نشست مسئولان بنیاد ودانشگاه


نشست مسئولان بنیاد ودانشگاه

نشست مسئولان فرهنگی و آموزش عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران و نمایندگان دانشگاههای پیام نور تهران در بنیاد منطقه 19و 16 برگزار شد.

نشست مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و نمایندگان شاهد و ایثارگر دانشگاههای پیام نور استان تهران با حضور نورچه ای معاون فرهنگی و امور اجتماعی تهران بزرگ، الهی رئیس اداره دانشجویی، غفوری رئیس بنیاد منطقه 19 و 16 و نمایندگان دانشگاههای پیام نور تهران روز دوشنبه 30 آذرماه در سالن جلسات بنیاد منطقه برگزار شد.
در این جلسه غفوری ضمن تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: همه سعی و تلاش بنیاد در این است که با همکاری و تعامل بیشتر با مسئولان و نمایندگان شاهد و ایثارگر دانشگاهها بتوانیم مشکلات و موانع موجود بر سر راه مسایل آموزشی و رفاهی دانشجویان شاهد و ایثارگر را رفع کنیم.
نورچه ای معاون فرهنگی تهران بزرگ نیز با قدردانی از کارکنان این حوزه در منطقه گفت: پس از تجمیع معاونت دانشجویی و پژوهشی با معاونت فرهنگی با تراکم و حجم بالاتری از کارها به ویژه در حوزه دانشجویی مواجه هستیم و انتظار داریم نمایندگان شاهد و ایثارگر در دانشگاهها پیگیر برنامه ها و فعالیت های فرهنگی در خصوص گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشند.
در ادامه رییس اداره آموزش در خصوص نحوه پرداخت شهریه و تشکیل و ادامه جلسات کارگروه شاهد در دانشگاه تاکید کرد.
در این نشست که به منظور تعامل بیشتر با دانشگاههای پیام نور تهران برگزار شد، حاضرین به بحث و تبادل نظر درباره به روز کردن دانشجویان ایثارگر، تبیین قوانین آموزش عالی درخصوص مسایل و مشکلات آموزشی و رفاهی دانشجویان و سایر موارد آموزشی و فرهنگی پرداختند.


منبع : ایثار