تاریخ : 1394,شنبه 05 دي13:14
کد خبر : 40610 - سرویس خبری : اخبار

تشییع پیکر پدرشهیدان حسینی


تشییع پیکر پدرشهیدان حسینی

آئین تشییع حاج سید محمد حسینی پدر شهیدان «سید ابوالفضل و سید عباس حسینی» با حضور پرشور خانواده های شاهد و ایثارگر و مردم ولایتمدار شهرستان ری برگزار شد.

مراسم تشییبع پیکر حاج سید محمد حسینی پدر شهیدان «سید ابوالفضل و سید عباس حسینی» باحضور رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی شهرستان ری برگزار شد .
در این مراسم پیکر یکی از اسوه های صبر و ایثار ری  برروی دستان مردم ولایتمدار ری از میدان شهرری تا صحن حرم عبدالعظیم الحسنی (ع) تشییع و رهسپار بهشت زهرا (س) شد .
حسین نصراله رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در حاشیه این مراسم، گفت: والدین شهدا سرمایه های عظیمی هستند که مایه مباهات و افتخار نظام اسلامی هستند که باتربیت فرزندان حماسه آفرین در راه دفاع از میهن و ارزش های اسلام گام برداشتند .
گفتنی است شهید سید عباس حسینی اول تیرماه هزارو سیصدو چهل و پنج در تهران به دنیا آمد وی با اعزام از بسیج به جبهه های حق علیه باطل رفت و با حضور درمنطقه عملیاتی سومار سیزدهم آبان ماه هزارو سیصدو شصت و یک به فیض شهادت نائل آمد .
شهید سید ابوالفضل حسینی شهید دهم تیرماه هزار و سیصدو چهل و یک به دنیا آمد و با اعزام ازبسیج در تاریخ دوازدهم مهرماه هزارو سیصدو شصت و سه به فیض شهادت نائل آمد .


منبع : ایثار