تاریخ : 1394,شنبه 05 دي17:27
کد خبر : 40640 - سرویس خبری : اخبار

گردهمایی معاونین فرهنگی بنیاد


 گردهمایی معاونین فرهنگی بنیاد

گردهمایی یک روزه معاونین فرهنگی و امور اجتماعی و روسای ادارات و امور ورزشی و امور اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان های منطقه دو کشور به میزبانی اصفهان برگزار شد.

نخستین گردهمایی و نشست هم‌اندیشی یک روزه معاونین فرهنگی و امور اجتماعی و روسای ادارات و امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان های اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، لرستان و ایلام چهارشنبه دوم آذر به میزبانی اصفهان برگزار شد.
این گردهمایی با سخنرانی بیات؛ مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار کریمی؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان و قریشی؛ معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد اصفهان افتتاح و معاونین فرهنگی و امور اجتماعی استان های منطقه دو کشور به بیان نظرات، پیشنهادات و ارائه راه کارهایی در جهت افزایش هم افزایی فرهنگی، ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات رسانی مناسب تر به جامعه ایثارگران، استفاده از ظرفیت ها، امکانات و تبادل تجربیات بین استان ها و راه کارهای اخذ مشارکت و کاهش هزینه ها در جهت نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی کردند.
بیات؛ مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران در سخنانی اهداف منطقه بندی و آیین نامه اجرایی را تبیین و به ارائه پیشنهادات و ارائه برنامه های پیش بینی شده در سال 95 در تمامی حوزه های معاونت فرهنگی و امور اجتماعی پرداخت.
سردار کریمی؛ سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان نیز، گفت: اتخاذ تصمیم منطقه بندی کشور فرصت مناسب و در جهت پیشبرد اهداف عالیه بنیاد که همان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده، است.
قریشی؛ معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در این مراسم ابراز امیدواری کرد که در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و دستیابی به جایگاه های ترسیم شده جهت تحقق ماموریت های بنیاد و بهره برداری بهینه از منابع غنی و معنوی ایثار و شهادت در منطقه دو کشور بتوانم با پیش بینی ساز و کار لازم و مشارکت خبرگان و صاحب نظران ملی و منطقه ای و با استفاده از تمام ظرفیت های مادی و طبیعی و جغرافیایی استان ها در توسعه پایدار گام برداریم.
در ادامه این مراسم، حاضران جهت اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و دیدار و بهره گیری از بیانات حضرت آیت ا... طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در دفتر ایشان حاضر و با معظم له ملاقات کردند.
آیت الله طباطبایی‌نژاد در این دیدار بر لزوم استفاده از فرصت ها و تقدس کار در این نهاد و لزوم توجه بر اینکه هدف مقدس باید با راه و روش مقدس انجام گیرد تا نتیجه بخش و مورد تایید درگاه الهی باشد، تاکید کرد.
بازدید از مراکز ورزشی، خدماتی و رفاهی اصفهان نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.


منبع : ایثار