تاریخ : 1394,یکشنبه 06 دي13:27
کد خبر : 40696 - سرویس خبری : اخبار

افزایش قبولی داوطلبان ایثارگر در دانشگاه


افزایش قبولی داوطلبان ایثارگر در دانشگاه

رئیس ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه فردوسی مشهد گفت: در سال تحصیلی 95-94 رشد ورود دانشجویان شاهد و ایثارگر به دانشگاه فردوسی افزایش یافته است که این عدد به 363 نفر رسیده است.

علی اکبر مجدی در گردهمایی سالانه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه فردوسی مشهد که در مرکز همایش‌های مسجد امام رضا(ع) این دانشگاه برگزار شد، ابراز کرد: خوشبختانه در سال تحصیلی 95-94 با رشد دانشجویان جدید الورود شاهد و ایثارگر روبه رو بوده‌ایم و امسال 363 نفر دانشجوی شاهد و ایثارگر به دانشگاه فردوسی وارد شده‌اند.
وی افزود: بیشترین دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه فنی و مهندسی مشغول به تحصیل هستند که در حال حاضر 223 نفر را شامل می‌شوند.
مجدی خاطرنشان کرد: دانشگاه فردوسی مشهد و اداره رسیدگی به امور دانشجویان شاهد و ایثارگر در چهار بخش مجزا خدماتی به دانشجویان ارائه می‌دهد که این خدمات در بخش‌های آموزشی، آیین نامه تسهیلات آموزشی را اجرایی می‌کند.
رئیس ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه فردوسی مشهد بیان کرد: برگزاری کلاس‌های تقویتی و کلاس‌های فوق برنامه براساس نیاز جامعه هدف از دیگر برنامه‌های ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه فردوسی است که با توجه به خواسته‌های دانشجویان شاهد و ایثارگر در اختیار آنان قرار می‌گیرد.
وی از اجرایی شدن طرح دانشجوی همراه در دانشگاه فردوسی مشهد خبر داد و تاکید کرد: بر اساس این طرح دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر می‌توانند در قالب کلاس‌های فوق برنامه به دانشجویانی که نیاز به تمرین بیشتر دارند کمک کنند و دانشگاه هزینه‌های برگزاری این کلاس‌ها را پرداخت می‌کند.
وی گفت: المپیاد ورزشی، تفریحی و المپیاد قرآنی دانشگاه فردوسی مشهد از جمله دیگر برنامه‌هایی است که سالانه در این دانشگاه برگزار می‌شود و دانشجویان می‌توانند پس از نام‌نویسی در این المپیاد‌ها شرکت کنند.


منبع : ایثار