تاریخ : 1394,یکشنبه 06 دي15:46
کد خبر : 40720 - سرویس خبری : اخبار

شناسایی 24 وقف شاهد و ایثارگر


شناسایی 24 وقف شاهد و ایثارگر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فریمان گفت: 24 وقف شاهد و ایثارگر در فریمان که از سال 1365 تا کنون توسط خانواده‌های شهدا و ایثارگران این شهرستان صورت گرفته بود شناسایی شد.

همزمان با هفته وحدت مراسم تجلیل از 18 واقف شاهد و ایثارگر شهرستان فریمان با حضور حجت الاسلام طباطبایی امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده‌های شهدا و ایثارگران این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم محمد قهار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فریمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: شهدا و ایثارگران به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفتند و در راه اعتلای دین مبین اسلام جان خود را تقدیم اسلام و قرآن کردند، در همین راستا خانواده‌های آنان نیز از پای ننشستند و همواره پرچم نیکوکاری خود را برافراشته نگه داشتند.
وی افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران پس از تقدیم شهدایشان در راه اسلام در راه تقدیم و وقف اموال خود نیز وارد شدند و از این امتحان هم سربلند بیرون آمدند و در جهت شکوفایی جامعه اسلامی در امر خداپسندانه وقف شرکت کردند و وقفیات چشمگیری در جای جای فریمان انجام داده‌اند.
رئیس بنیاد فریمان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم گسترش فرهنگ وقف در جامعه، تصریح کرد: بر اساس این سخن گوهربار، بنیاد شهید و امور ایثارگران فریمان بر این شد تا واقفین جامعه شاهد و ایثارگر این شهرستان را شناسایی کند که بر همین اساس 24 مورد وقف شاهد و ایثارگر که از سال 1365 تاکنون انجام شد، شناسایی شده است.
وی افزود: امیدوار هستیم این حرکت ارزشمند با انجام وقفیات بیشتر از سوی خانواده‌های شهدا و ایثارگران توسعه روز افزون پیدا کند.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم از 2 جانباز و 16 خانواده شهید واقف با اهدا تابلو یادمان شهدا و جانبازان و لوح یادبود تقدیر و تجلیل شد.
انتهای پیام/


منبع : ایثار