تاریخ : 1394,دوشنبه 07 دي12:22
کد خبر : 40743 - سرویس خبری : اخبار

بروزرسانی اطلاعات فرزندان نخبه شاهد


بروزرسانی اطلاعات فرزندان نخبه شاهد

صبح امروز نشست تخصصی دانش پژوهان شاهد در سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار شد.

نشست تخصصی دانش پژوهان شاهد صبح امروز با موضوع  بهره‌مندی از ظرفیت‌های تخصصی فرزندان نخبه شهدا در سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار شد.

مریم مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس در این نشست ضمن معرفی ماموریت‌های سازمان زمینه‌های تعاملات فی مابین و بهره مندی هرچه بیشتر از ظرفیت‌های تخصصی فرزندان شاهد متناسب با سیاست‌های سازمان را مطرح نمود.

مجتهدزاده ارتقاء جایگاه ایثارگران، نشر فرهنگ دفاع‌مقدس و ثبت و ضبط خاطرات را به عنوان اصلی‌ترین ماموریت سازمان خواند و گفت: خوشبختانه یادگاران شهدای عزیز در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و... سرآمدند لذا با توجه به پویایی فرزندان و رشد علمی آنان بانک اطلاعات فرزندان نخبه شهدا نیازمند به روز رسانی همه جانبه با بهره مندی وهمفکری فرهیختگان شاهد می‌باشد.

 رییس سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس اضافه کرد: فرزندان شهدا بعنوان سهامداران اصلی نظام می‌توانند برای هدایت و نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه موثر باشند لذا این سازمان کادرسازی و تربیت نیروهای مسلط و مجرب را به عنوان سرگروه جهت ظرفیت‌سازی و ترویج سبک زندگی ایرانی – اسلامی برگرفته از زندگی خانواده موفق فرزندان شاهد در دستور کار خود دارد.

وی با اشاره به اینکه تدوین محتوا در فضاهای مجازی با موضوع نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از خلاهای موجود کشور می‌باشد، ابراز امیدواری کرد: با توجه به رویکرد جامعه به سوی این فضاها با همکاری و تعامل نخبگان شاهد بتوان قدم‌های جدی در راستای ترویج فرهنگ دفاع‌مقدس و مولفه‌های آن دوران برداشت.


منبع : دفاع پرس