تاریخ : 1394,دوشنبه 07 دي19:04
کد خبر : 40796 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

نماینده ها چرا سکوت کردن؟!



جانباز30درصد ایلام- با عرض خسته نباشی. جناب آقای بیرانوند! برادر عزیز! شماها نمایندگان جانباز در مجلس بایستی در خصوص ماده 190 یا همان تبصره ماده 38 برای اجرای آنکه این 27 سال است، هم ارتش وهم ناجا برای جانبازان خود اجرایی نموده ولی هنوز این تبعیض ناروا ادامه دارد.

 ما گلگی داریم از تمامی نمایندگان مجلس خصوصا" نمایندگان جانباز چون واقعا" شاهد این همه تبعیض و ناعدالتی هستین، ولی چرا سکوت می کنین؟ لایحه خدمات رسانی به ایثارگران 3 سال است برای اجرا ابلاغ شده ولی هنوز یک بند آن اجرایی نشده! ولی رئیس بنیاد شهید اعلام فرمودند که 71 بند آن اجرا شده!

 هنوز وضع فعلی از قبلی بدوبدتر شده. در مورد ماده 51 چرا قانون گذار کلمه بازنشسته لحاظ نکرده؟ در حال حاضر بعضی از ادارات ماده 51 اجرا شده ولی برای بازنشتگان چه لشکری وچه کشوری اجرا نشده! چون شماها که تو مجلس دارین قانون وضع می کنین، لحاظ و اجرای ماده 51 برای ما بازنشستگان فراموش کردین.

 آخر این شد قانون؟ مگر جانبازان بالای 25 درصد چه شاغل وچه بازنشسته همگی در جبهه های نبرد نبوده اند؟! چرا بازهم تبعیض قائل شدین؟

  علیهذا با عنایت به موارد فوق از تمامی نمایندگان محترم مجلس عاجزانه تقاضای رسیدگی وتوجه کامل به این قشر ضعیف ورنج کشیده داشته باشین. از دید مردم وحتی بعضی از مسئولین هر چه دولت دارد برای ماست ولی به خدا همش دروغ محض است .


کد خبرنگار : 20