تاریخ : 1394,دوشنبه 14 دي14:16
کد خبر : 41048 - سرویس خبری : کاریابی

شما هم پدر هستید!



رزمنده- خدا قوت ای کاش فکری برای کمیسیون ازکارافتادگی جانبازان می کردند ودرصدها واستخدام یکی از فرزندان. سن بچه هامون از 35 گذشت. هنور بی سروسامان وبیکار! خدایی این حق فرزندان بی پدر که جوانی را و زندگی وعمر را به فکر خانواده نبودند وخودرا فدا و الان زن وفرزند را ...نیست!

 همسرم از سرفه هاش که خواب سهله، خون و.. دکتر هم راضی نیست بره. کسی نیست بیاد ببینه. فقط مرا می دوانند. گریه من دردی را دوا و او را خوب نمی کند امیدی به فرداش نیست زجری که میکشه. خدایا شفا عنایت کن که همه تویی. بچه ها هم 30-36 لیسانس بیکار درصد هم بودجه نیست .

 این از خدا بی خبرها بچه هم دارند و پیر میشن ویعنی خدا میگذره ازاینهمه ظلم؟ ترا خدا بگذارید حداقل فرزندانمان بتونند از کارافتادگی یدراشون سرکار برند. همت مردانه این دکترهای کمیسیون ومسئولین رو میخواد! سال های قبل دولت چقدر استخدام کرد؟ اینها که حق دارند داریم از این وضع افسرده که هیچ دعوا ...جنون دیوانه بااین ظلم ها بیماری همسرم...خانه تو بیابون بی گاز و وسیله گرمایی حتی از نفت به خاطر ریه هاش نمیتونیم استفاده کنیم.

 شما که نفستان از جای گرم بلند میشه ودر رفاه هستید فکری بحال کسانی که این رفاه را برایتان فراهم آوردند بکنید. فکری به حال فرزندان بیکارم و بیماری همسرم. نداشتن درآمد بکنید حانبازانی که کارخانه و یا میتوانند به کار بگیرند فرزندان همرزم خودتان را که فقط خدا را دارند بکار بگیرید و کمیسیون هم به فکر امثال همسرم باشید. مسلمان وانسانید. بابا پدر هستید !


کد خبرنگار : 20