تاریخ : 1394,یکشنبه 20 دي13:29
کد خبر : 41276 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

یک درصد سلامتی!



حسین جانباز 45 درصد هستم- تو این دنیا اگه هر کاری برای ما جانبازان انجام بدن نمیتونن 1 درصد از سلامتیمونو بهمون برگردونن. هم شیمیایی دارم، هم ترکش، هم اعصاب و روان. به دلیل وضع نابسامانی که بعضی از کارمندایی که برای پیگیری از کار ما در بنیاد ایثار گران کار میکنن، دیگه اعصاب رفتن دنبال کارامو ندارم. هر چی میخوام بدونم درصد ریز شیمیایی و ترکش و اعصاب و روانم، چقدر امروز و فردا میکنن! نمیذارن بریم!

 به خدا اگه ما سالم بودیم خودمون کار می کردیم. نیازی به پول شما نداشتیم که الان با هزار منت و سر کوفت چندرغاز بهمون میدین، ما جانبازا حق داریم که تو جامعه مون هرچی که وجود داره بتونیم استفاده کنیم. واقعا جای تاسف داره که برای ما حد و مرز مشخص میکنین! چون وقتی که رفتیم جبهه جونمونو کف دستمون گذاشتیم رفتیم که امسال شماها اتفاقی براتون نیفته! که شماها اگه بودین هیچ وقت این کارا رو نمی کردین. حالا همین امسال شماها که اگه ما نبودیم کارمند بنیاد نمیشدین و نون برا خانوادتون نمی آوردین! 

 حالا که با هزار مریضی زنده موندیم و برگشتیم، شما هم رو زخممون نمک بپاشین. به جای اینکه درکمون کنین. خواهشا" برای جانبازا حد و مرز مشخص نکنین.


کد خبرنگار : 20