تاریخ : 1394,دوشنبه 21 دي12:23
کد خبر : 41318 - سرویس خبری : اخبار

طراحی و نصب المان شهدای غواص


طراحی و نصب المان شهدای غواص

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: المان شهدای غواص دریادل در آینده نزدیک طراحی و در زنجان نصب می‌شود.

کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر زنجان با حضور کاظمی مدیرکل بنیاد استان، ضیائی رئیس این کمسیون و همچنین مدیران دستگاه‌های متولی و دیگر اعضای شورای شهر ظهر یکشنبه در موزه شهدا زنجان برپا شد.
در این کمیسیون ضیائی با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه خانواده‌های شهدا چشم و چراغ ملت هستند، گفت: شهدا به همه ملت تعلق دارند در نتیجه همه آحاد در مقابل خانواده‌های شاهد و ایثارگر مسئولیت دارند. همه افراد یک جامعه باید در راستای حفظ ارش‌های دفاع مقدس تلاش کنند چرا که هر آنچه داریم به دلیل ایثار رزمندگان و خانواده‌هایشان است.
وی با بیان اینکه تشکیل کمیته ترویج ایثار و شهادت ذیل کمیسیون فرهنگی شورای شهر عمل خوبی است که می‌توان توسط آن شرایط مطلوبی را برای ایثارگران ایجاد کرد، عنوان کرد: در این کمیته مطالب مفیدی در حوزه ایثار و شهادت بیان و بررسی می‌شود که نتایج سودمندی را به دنبال خواهد داشت.
ضیائی با بیان اینکه در روزهای آینده در راستای طراحی و نصب المان شهدای غواص دریادل در زنجان اقدامات لازم انجام می شود، بیان کرد: راه‌اندازی دفتر امور ایثارگران در شهرداری‌های مناطق مسیر مناسبی برای رفع مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر در حوزه شهری خواهد بود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه ایثار بزرگ‌مردان هرگز از یاد و خاطر ملت ایران پاک نخواهد شد از همه افراد و مسئولانی که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرده‌اند قدردانی کرد.
کاظمی افزود: باید در تلاش باشیم یاد و خاطر رزمندگان و شهدا را زنده نگه‌داریم و راه و روش زندگی خدایی آنان را در جامعه جاری و ساری کنیم.

 


منبع : ایثار