تاریخ : 1394,چهارشنبه 23 دي13:45
کد خبر : 41436 - سرویس خبری : اخبار

تمدید مهلت ثبت‌نام بیمه تکمیلی ایثارگران


تمدید مهلت ثبت‌نام بیمه تکمیلی ایثارگران

مدیرکل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از تمدید مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی ایثارگران تا ۳۰ دی ماه خبر داد.

ایرج عربی با اعلام این خبر افزود: آن دسته از ایثارگرانی که تاکنون برای استفاده از بیمه تکمیلی ثبت‌نام نکرده‌اند تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۳۰ دی‌ماه فرصت دارند تا با مراجعه به ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران که در آن دارای پرونده هستند، تقاضای خود را برای استفاده از بیمه تکمیلی ارائه کنند.
وی با بیان اینکه ایثارگرانی که پیش از این از بیمه تکمیلی استفاده می‌کردند، نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارند تأکید کرد: درخواست ثبت‌نام در بیمه تکمیلی تنها برای آن گروه از ایثارگرانی که تا پیش از این در لیست بیمه‌های تکمیلی قرار نداشتند، ضروری است و سایر ایثارگران که از این خدمات بیمه‌ای بهره می‌بردند، نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارند.
مدیرکل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: آن دسته از ایثارگرانی که بیمه درمانی آن‌ها از طریق بیمه نیروهای مسلح انجام‌شده است، لازم است تا برای استفاده از خدمات بیمه تکمیلی به دفا‌تر بیمه‌ای نیروهای مسلح مراجعه کنند.
عربی همچنین گفت: در قرارداد جدید بیمه تکمیلی ایثارگران که با بیمه ایران منعقد شده است، پرداخت هزینه حق مراقبت آن دسته از والدین گرامی شهدا که دچار بیماری‌های صعب‌العلاج هستند نیز از طریق بیمه در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: بر این اساس پزشکان بیمه ایران به همراه معاونان بهداشت و درمان بنیاد با هدف بررسی وضعیت جسمی با والدین معزز شهدای صعب‌العلاج دیدار می‌کنند تا برای ارائه خدمات مناسب درمانی به آن‌ها تصمیم‌گیری شود.
مدیرکل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین از تحت پوشش قرار گرفتن خدمات ارتز و پروتز ایثارگران در بیمه تکمیلی خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه تعیین‌شده و قرارداد جدید بیمه تکمیلی که با بیمه ایران منعقد شده است، خدمات ارتز و پروتز نیز تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفته است و اعضای جامعه شاهد و ایثارگر می‌توانند در صورت نیاز از این خدمت بهره‌مند شوند.


منبع : ایثار