تاریخ : 1394,چهارشنبه 23 دي17:09
کد خبر : 41453 - سرویس خبری : فضای مجازی

نامه گروهی از ایثارگران به رئیس بنیاد



 

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای شهیدی محلاتی
جناب سردار میرانصاری

سلام علیکم
با اقدام نهادریاست جمهوری، تاییدشعبه هشتم تجدیدنظر دیوان عدالت اداری  و نیز اعلام عدم صلاحیت کمیسیون ماده ١٦، راه برای تحقیرایثارگران و تضعیف روحیه ایثارگری در جامعه و تهدید امنیت ملی باز شده است:
انتقال اجباری ایثارگران به عنوان نیروی مازاد از یک دستگاه به سایر دستگاه های دولتی!

در واقع پروژه ی انگلیسی- آمریکایی "تحقیرایثارگران و تضعیف روحیه ایثارگری " و در نتیجه؛ تهدید امنیت ملی کلید خورده است.
در این میان، اعلام بی طرفی کمیسیون ماده ١٦ بنیاد و بی دفاع گذاشتن ایثارگران در برابر اقدام تحقیرآمیز ستاد دولت ، اقدامی مشکوک و بسیارقابل تأمل است. آیا اتفاق مذکور با تاکید مکرر قوانین و مقررات مربوط به حمایت از ایثارگران بر ضرورت  " حفظ شأن و منزلت" و " حفظ و تثبیت موقعیت شغلی" ایثارگران ، نسبتی دارد؟ آیا سکوت و اعلام بی طرفی بنیادشهید و امور ایثارگران در قبال هتک حیثیت و ایراد خسارات مادی و معنوی به جامعه ی هدفش قابل توجیه و اغماض است؟

به فرموده ی امام راحل ، که در واقع سنت و وعده ی قطعی الهی است ؛ آتش جهنم در انتظار مباشرین و مسببین وقوع این فاجعه ی خسارت بار می باشد.

اکنون که با وقوع این رویداد تلخ، ایثارگران عزیز در همه جای کشور و در تمام دستگاهها ، از عمق وجودشان خطری بزرگ با ماهیت یک پروژه ی براندازانه را احساس کرده اند و خیزش نهضت گونه ی جامعه ی ایثارگری کشور در حال شکل گیری است، پیگیری ها ی مقتضی برای جلوگیری از جاری شدن سیل ویرانگر ناشی از شکسته شدن این سدّ همچنان و با جدیت ادامه خواهدیافت
بدا به حال آنانکه در پروژه ی معادل سازی "ایثارگران" با "نیروی مازاد" و برخورد تحقیرکننده و حذفی با جانبازان ، آزادگان و فرزندان شهدا ، در نقش "شایعت و بایعت و تابعت علی ذلک" قرار گرفته و زمینه ی عملیاتی کردن سناریوی نفوذ مزدوران و مرعوبان واشنگتن و لندن را به مراکز مهم و راهبردی بخشی از نظام فراهم کرده اند.
         
     "کانون ملی ایثارگران ایران اسلامی"

رونوشت:
دفتر مقام معظم رهبری
رییس محترم قوه قضاییه
رییس محترم مجلس شورای اسلامی
رییس محترم ستادکل نیروهای مسلح
تشکل های مردم نهاد ایثارگری