تاریخ : 1394,دوشنبه 28 دي16:40
کد خبر : 41595 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

بنیادمشهد مرا سردواند!!



برای ملاقات با مدیر بنیاد منطقه 3 مشهد با اتوبوس از اینور شهر به آنور شهر رفتم تا چرایی عدم پرداخت معوقات و پاداش خدمت شهید(6119712) را جویا شوم

صدیقه قنبری "همسر شهید علی اکبرعابدی" - سلام بنده 4 بار در سال های 93 و 94 برای ملاقات با مدیر بنیاد منطقه 3 مشهد با اتوبوس از اینور شهر به آنور شهر رفتم تا چرایی عدم پرداخت معوقات و پاداش خدمت شهید(6119712) را جویا شوم که هر بار منشی دفتر رئیس!! مرا سر دواندند وراهم ندادند...!!

 یکبار هم حضورا" به واحد آمار واطلاعات بنیادشهید منطقه3 مشهد مقدس (سه هفته پیش) مراجعه کردم که نبودند. پس از پرس وجو ایشان را که یک خانم محترمه هستند را در اتاق صندوق شاهد مشغول گپ زدن با همکار دیگر خانمشان پیدا کردم و خواستار وارد کردن شماره تلفن جدیدم در سیستم شدم که ایشان فرمودند کلیه مشخصاتتان را اعم از کد ملی و شماره پرونده و تلفن جدید را بنویسیم و در همانجا تحویلشان دهم تا بعدا" وارد سیستم نمایند.

چند روز بعد چند بار تماس گرفتم تا بلاخره تلفن را برداشتند و گفتند شماره را مجددا" بگوئید تا ثبت کنم.. خلاصه پیامک بیمه تکمیلی برای همه ارسال شد بجز بنده که شماره ام هنوز ثبت نشده بود!.. القصه در 25 دیماه تقاضای ثبت مجدد نمودم. ان شاء الله که در آنهمه ازدحام در اتاق آمار و اطلاعات منطقه 3 بنیاد!!! شاید ثبت کرده باشند چون امروز هم  28 دیماه است و تلفن را جواب نمی دهند.!


کد خبرنگار : 17