تاریخ : 1394,جمعه 02 بهمن18:59
کد خبر : 41745 - سرویس خبری : اخبار

40هزارشهید فرهنگی داده ایم!



مشاور عالی سازمان بسیج فرهنگیان:

 

جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان بیش از 40 هزار شهید داده‌اند

» سرویس: فرهنگ حماسه - حماسه

مشاور عالی سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس بیش از 40 هزار شهید تقدیم اسلام کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه سمنان، سرهنگ پاسدار محسن نجیب‌زاده در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اظهار کرد: 36 هزار دانش‌آموز و 4900 فرهنگی و معلم در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند که نشان از نقش‌آفرینی و حضور موثر این دو قشر در کشور دارد.

وی از فانی به عنوان وزیری بسیجی یاد کرد و افزود: تفکر بسیجی وزیر آموزش و پرورش یک عامل اساسی در اجرای سند تحول بنیادین است که مورد تایید مقام معظم رهبری است.

وی نقش فرهنگیان در انسان‌سازی و تربیت آینده سازان کشور را مهم دانست و گفت: فرهنگیان بسیجی باید زمینه ساز ایجاد مدینه فاضله باشند.

نجیب‌زاده به نقش مهم فرهنگیان و دانش آموزان در جامعه اشاره کرد و افزود: 36 هزار دانش‌آموز و 4900 فرهنگی و معلم در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند که نشان از نقش‌آفرینی و حضور موثر این دو قشر در کشور دارد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج فرهنگیان اتاق فکر فرهنگیان است و معلمان و فرهنگیان با داشتن تفکر بسیجی می‌توانند افسران مبارزه با جنگ نرم دشمن باشند.

مشاور عالی سازمان بسیج فرهنگیان کشور اضافه کرد: وجود 13 میلیون دانش‌آموز و یک میلیون فرهنگی و معلم در کشور، ظرفیت مناسبی برای فعالیت در عرصه‌های علمی و پژوهشی با هدف تحقق اهداف و آرمانهای نظام اسلامی است که باید از آن در همین راستا بهره گرفت.