تاریخ : 1394,پنجشنبه 08 بهمن14:06
کد خبر : 42019 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

قوانین ضد ونغیض حالت اشتغال



ایثارگر- جناب آقای مجتهد! باید به همه مسئولین حق بدهید که با وجود این همه قوانین ضد ونغیض نتوانند درست تصمیم گیری کنند.

1- اگر پرداخت دو حقوق به کارمند ایثارگر (1- حقوق حالت اشتغال ارتش و یا بنیاد و یا سپاه 2- حقوق در شرایط اشتغال با بیمه تامین اجتماعی در یک سازمان دولتی) مجاز و بلامانع است، بفرمایید آیا اجرای همه بندهای ماده 44 همچون بیمه تکمیلی - پرداخت فوق العاده ایثارگری - معافیت مالیاتی - پرداخت حق بیمه سهم کارمند - پرداخت سنوات ارفاقی - پرداخت سنوات ناشی از دو برابر شدن سوابق ازادگان نیز از دو محل و دو دستگاه مجزا  آیا منع قانونی ندارد؟

2- آیا جانباز فوق می تواند مجددا" درخواست حالت اشتغال در محل اشتغال جدید داشته باشد؟ و از دو دستگاه جدا حالت اشتغال باشد؟
3- و اگر همه این پاسخ ها جوابش مثبت است، آیا این منصفانه و عادلانه است که جانباز زیر 25% غیر شاغل محروم از حداقل معیشت باشند و گروهی دیگر از ایثارگران چندین حقوق دریافت کنند؟

 عادلانه تر این است که حقوق با منشأ ایثارگری ( با عنوان حقوق ایثار) فقط از یک سازمان به صورت متمرکز به ایثارگران به تناسب پرداخت شود چه آنهایی که کمیسیون رفته اند، چه آنهایی که نرفته اند - چه آنهایی که شغل دارند و چه آنهایی که بیکار هستند  و سپس حقوق از بابت شغل فقط به شاغلین . همانند سایر کارکنان دولت پرداخت شود؟
و همه قوانین قدیمی هم لغو اعلام گردد.

 


کد خبرنگار : 20