تاریخ : 1394,پنجشنبه 08 بهمن14:42
کد خبر : 42021 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

قدمی برای رفع فساد


قدمی برای رفع فساد

حسین افسری

حسین افسری- معضلات جامعه وفقر چنان در خانه ها رخنه کرده که از حد و حدود گذشته است.
شما برای ریشه کن کردن این معضل اشاره ای به قوای سه گانه کرده اید.
باید تفحصی انجام گردد قواه سه گانه فرصتی دارند که برای معضلات جامعه فکری بردارند یا خیر!
 البته از عملکرد دولت مشخص است انقدر درگیر کارهای سیاسی شده اند که وقتی برای حل این معضلات نمانده است!
از فساد اختلاسگرهای زالو صفت بگیریم تا فساد اخلاقی و اعتیاد خانمان سوزی که در خانه بسیاری از کوچه های شهرهای کشورمان را به تسخیر خود در آورده است.
سیاستمداران کشورمان فقط به دنبال حزب و حزب گرایی هستند و اوقات فراقتی برای این کارهای متفرقه ندارند.
دختران و پسران فقیر هم هوس و غرور دارند که به روز زندگی کنند و نمی توانند فکر کنند که آیا پدر کارگر یا بیکار از پس خرج و مخارج روز مره زندگانی بر می آید یا خیر!


  حق هم با جوانان است. چرا چون در اجتماع می بینند که بچه فلانی که تا دیروز سیگارفروش سر کوچه بوده است یکباره پله های ترقی را با ارتباط با یکی از آقایان و آقازادگان را به یک شب طی کرده است و شخصی که تا دیروز حتی برای خرید یک وسیله نقلیه معمولی با قسط و بی پولی دست و پنجه نرم می کرده الان فرزندش ماشین آخرین مدل سوار می شود و جلوی چشم بچه های فقیر و همتراز خودش مانور می دهد؟ آیا این بچه تهیدست هوس ندارد اینجاست که این بچه برای دست یافتن به آرزوهای پوشالی خودش به سوی خلاف سوق پیدا می کند که البته دور از عقل است.

 اگر توضیح ثروت عادلانه باشد و هرکسی به اندازه زحمتی که می کشد درآمد داشته باشد هرگز جامعه به مشکل نخواهد خورد.
چرا باید یک نفر یک شبه راه صد ساله را بپیماید و دیگری با سال ها زحمت حتی برای خرج روزمره خود در جا بزند و شرمنده خانواده و با چشمان خود شاهد نابودی فرزندان خود باشد فقط بخاطر سالم کار کردن و نبود درآمد؟ چرا ؟

  الان توجه ای داشته باشید به کاندیداهای مجلس از چند ماه قبل شروع به تخریب جناهای مخالف خود می کنند. مثلا این آقایان وکیلان مردم هستند؟ بجای اینکه در مجلس به دنبال حل معضلات جامعه باشتد فقط دنبال این هستند که کدام حزب یا گروه بیشتر در دل مردم از جایگاه ویژه ای برخوردارند تا خود را به آن حزب بچسبانند و با رای بالا وارد مجلس شوند.

  اینگونه است که جامعه رو به سراشیبی میرود. زمانی که نظارتی بر توضیح ثروت و کنترلی بر اعمال وکلای مردم نباشد و هر کس طبل خودش را ساز کند باید شاهد بی بندباری دختران و پسران فراری جامعه در پارک ها . کافی شاپ ها . ترمینال ها . سینماها و اماکن عمومی باشیم و دور از انتظار نیست که جوان خام و بدون تجربه کشور مان سر از خانه های تیمی فساد در بیاورد.
صیادان برای این سرمایه های کشورمان تور پهن کرده اند تا با انحراف مغز جوانان کشور را به نابودی بکشانند.

  جوانان سرمایه های گرانبهای وطن هستند اما صیادان از خدا بی خبر این سرمایه ها را با کشاندن به خانه های فساد. آلوده کردن و معتاد نمودن جوانان بی گناه باعث افزایش جرم و جنایت می شوند و عاقبت جوان با زندانی شدن و مهر سابقه دار شدنش در جامعه خود را یک جانی فرض می کند و تا زنده هست نمی تواند از دام فساد و اعتیاد خود را رها سازد.
این صدمه ای هست که آقایان با سیاه کاری و سیاست بازی بر سر جامعه می آورند به خاطر قدرت و تخریب جناح مخالف.

فاش نیوز تشکر


کد خبرنگار : 20