تاریخ : 1394,پنجشنبه 08 بهمن14:57
کد خبر : 42023 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

قدر این امنیت و عاملانش را بدانیم



مبهوت- وقتی پس ازسال ها اسارت درچنگال دشمن بعثی و بامجروحیت های متعدد و موج گرفتگی های فراوان بعلاوه شکنجه ها و محرومیت های دوران اسارت به میهن اسلامی بازگشتیم، ازروبروشدن با خانواده معزز شهدا خجل بودیم. همواره دربرابر زحمات طاقت فرسای همسران جانبازان و آرزوهای فرزندانشان که آنها هم می خواستند مانند بقیه افرادعادی با پدرشان باشند و اینور و آن ور بروند و به او متکی باشند، سرتعظیم فرو آوردیم.
 در زمان جنگ و شب های عملیات، چه قول و قرارهایی که با همرزمانمان و فرماندهانمان نمی گذاشتیم و درهرقول و قراری اولش این بود که امام را تنها نگذاریم، بعد هم از حجاب فرزندانمان و ادامه راه شهدا و پیروزی بر دشمنان بود. الحمد...کشور و نظام دارای اقتدار و امنیت و در راه پیشرفت همه جانبه قراردارد. این امنیت و آسایش و اقتدار و ثبات را وقتی می فهمیم که حوادث سوریه و عراق و یمن و افغانستان وپاکستان و... را می بینیم، همین حوادثی که قراربود سر جمهوری اسلامی و کشورمان بیاید و الآن هم دشمنان مترصد این هستند که کوچکترین اختلاف و چنددستگی و عدم اتحاد بین ما بوجودبیاید و ازهمان نقطه ضعف نفوذ و ضربه خودرا بزند.

 قدر این نعمات را بدانیم و قدردان شهدا و ایثارگران باشیم، همان هایی که سالها رنج و مشقت و جنگ و مجروحیت ها و اسارت دردست دشمن بعثی را به جان خریدند و حتی دردوران اسارت به دشمنان باج ندادند. قدردان خانواده شهدا که پدران و برادران و فرزندانشان را تقدیم انقلاب اسلامی و اقتدار و ثبات و امنیت کشور نمودند. نسل های بعدازاین باید همواره درجریان این فداکاری ها قرار گیرند و همواره مواظب ترفند دشمن اصلی یعنی امریکا و رژیم صهیونیستی باشند.

 این دشمنان هرگز دست ازدشمنی نخواهندکشید. مادامی که جمهوری اسلامی و بیداری اسلامی و مقاومت اسلامی باشد، امریکا دشمن ماست. نوجوانان و جوانان ما باید دنبال ارتقاء سطح علمی باشند و درتمام علوم بکوشند تا ان شاا... به وضعیتی برسیم که دیگر هیچ قدرتی فکر نفوذ و ضربه زدن را به فکرش راه ندهد.


کد خبرنگار : 20