تاریخ : 1394,پنجشنبه 08 بهمن16:52
کد خبر : 42033 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

ماجرای وام صندوق ایثار فارس



جانباز زیر % 25 - در استان فارس قبل از آقای راهی رئیس بنیاد استان فرد دیگری بود که ما جهت وام 5 میلیونی به وی مراجعه کردیم. ایشان وقتی متوجه شدند گرفتاری ما شدید است به رئیس صندوق ایثار که آقای زارعی بودند گفتند هرچه سریعتر به ایشان وام بدهید. از بنده سئوال کردند چند درصدی و آیا حقوق هم میگیری؟ گفتم 20 درصد و از هیچ کجای مملکت حقوق دریافت نمی کنم.

 آقای زارعی گفتند که به شما وام تعلق نمی گیرد. ریاست وقت بنیاد استان خیلی اصرار کردند که این جانباز بچه اش تصادف کرده و باید به وی وام بدهی. آقای زارعی گفتند یک میلیون باید به حساب صندوق در بانک کشاورزی بریزی تا 3 میلیون به شما بدهیم. بنده یک میلیون را ریختم به حساب صندوق و فیش آن را تحویل دادم.

  آقای زارعی مرا به بانک ملی معرفی کردند و یک یک میلیون و یک دو میلیون جدا جدا به من دادندکه آن موقع با سود 14 درصد و یک ضامن حقوق بگیر هم نامه کسر حقوق بردم و تحویل بانک دادیم و دوتا دفترچه قسط هم به من دادند. پس از تسویه وام هم بانک ملی نامه داد و بردم بنیاد و چند ماه طول کشید که یک میلیون خودم را برگرداندند.

 حدود سه سال و نیم یک میلیون من نزد صندوق بود که سودش هم ندادند ولی سه میلیون را با سود 14 درصد از من گرفتند. هنوز هم آقای زارعی در صندوق ایثار استان فارس مشغول هستند. من گرفتار بودم مجبور بودم هر چی بگن گوش کنم. اما این عدالت نبود جانبازی که 50 ماه در خط مقدم بوده با 20 درصد جانبازی این بلا را بر سرم آوردند.


کد خبرنگار : 20