تاریخ : 1394,چهارشنبه 14 بهمن18:30
کد خبر : 42129 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

توضیحات تکمیلی درباره یک خبر


توضیحات تکمیلی درباره یک خبر

توضیحات تکمیلی مدیر عامل انجمن جانبازان نخاعی در مورد صدور احکام حقوقی جانبازان حالت اشتغال بسیجی.

فاش نیوز -  توضیحات تکمیلی مدیر عامل انجمن جانبازان نخاعی در مورد صدور احکام حقوقی جانبازان حالت اشتغال بسیجی.

بنا براین گزارش، در پی انتشارخبری دراین پایگاه خبری مبنی بر صدور احکام حقوقی جانبازان بسیجی و مراجعه ی گروهی از جانبازان بسیجی به نواحی سیاه و ادارات بنیاد شهیدبرای اجرایی کردن احکام حقوقی خود، و نیز برای روشنگری و اطلاع رسانی بیشتر، مدیرعامل انجمن جانبازان نخاعی در مورد صدور احکام حقوقی جانبازان حالت اشتغال بسیجی توضیحات تکمیلی ارائه داد.

حسین اسرافیلی در مورد خبری که در فاش به نقل از وی، تحت عنوان "احکام حقوقی جانبازان بسیجی صادرشد" منتشرشد توضیحاتی تکمیلی ارائه داد.

بنا به گفته وی، جانبازان بسیجی حالت اشتغال بنیاد طبق ماده 38 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران برای تشکیل پرونده و صدور احکام حقوقی خود به نزدیک ترین ناحیه سپاه محل سکونت خود مراجعه نمایند.

اسرافیلی در ادامه بابیان اینکه تا کنون حدوم یک سوم احکام حقوقی جانبازان بسیجی حالت اشتغال توسط ایثارگران بسیج صادر شده است گفت: یک نسخه از احکام صادرشده به بنیاد شهید و امورایثارگران و یک نسخه دیگر به نواحی سپاه پاسداران تحویل داده شده است.

وی  همچنین در تکمیل سخنان خود افزود: سایر جانبازانی که احکام آنان صاردرنشده است می توانند مدارک و مستندات خود را به نواحی مربوطه ارائه نمایند تا پس از طی مراحل اداری و قانونی، احکام حقوقی آنان نیز صادر شود.


کد خبرنگار : 21