تاریخ : 1394,سه شنبه 13 بهمن18:30
کد خبر : 42181 - سرویس خبری : اخبار

اقدام توهین آمیز یکی از مدیران بنیاد به جانبازان نخاعی


اقدام توهین آمیز یکی از مدیران بنیاد به جانبازان نخاعی

یکی از مدیران بنیاد در اقدامی توهین آمیز، از ورود جانبازان نخاعی به مرکز توانبخشی(آسایشگاه) شهید بهشتی ممانعت کرد.

فاش نیوز - یکی از مدیران بنیاد در اقدامی توهین آمیز، از ورود جانبازان نخاعی به مرکز توانبخشی(آسایشگاه) شهید بهشتی ممانعت کرد.
به گزارش خبرنگارما، عصر روز گذشته، هنگامی که چند تن از جانبازان نخاعی طبق معمول قصد ورود به آسایشگاه شهیدبهشتی برای انجام تمرینات ورزشی و توانبخشی برای حضور در مسابقات ورزشی ایام الله دهه فجر را داشتند، در حالی که از خودرو پیاده شده و سوار بر ویلچر بودند، در عین ناباوری با برخورد خشن و توهین آمیز مدیر آسایشگاه روبرو شدند و از ورود آنان جلوگیری بعمل آمد.
این در حالی است که این جانبازان طی روزها و ماههای گذشته برای انجام تمرینات ورزشی در آسایشگاه حضور می یافتند و این حضور با دعوت و استقبال خودِ جانبازان مقیم آسایشگاه همراه بود. ولی  "قربانی"، مدیر آسایشگاه در غیاب جانبازان مقیم که برای شرکت در مراسمی خارج از مرکز حضورداشتند با لحن توهین آمیز و برخوردی دون شأن یک مدیر بنیادی، جانبازان را از آسایشگاه بیرون راند.


چند سوال:
- آیا حضور چند جانباز ویلچری نخاعی چه تهدیدی می تواند متوجه آسایشگاه و مدیریتش کند؟
- آیا حضور تعدادی از جانبازان در سالن ورزشی مجموعه ای که وابسته به بنیادشهید و امورایثارگران است غیر قانونی وغیر منطقی است؟
- آیا به صحنه ی اجتماع و ورزش کشاندن جانبازان نخاعی 70% از کنج منازل و عزلت نشینی، یکی از رسالت ها و از وظایف بنیاد نیست؟
- به زعم جانبازان اخراج شده، آیا تاکنون برخورد بد و تحریک آمیزی از سوی آنان مشاهده شده بود که نه تنها از ورودشان به آسایشگاه ممانعت صورت گرفته، بلکه با رفتاری ناشایست آنان را از آسایشگاه اخراج کرده اند؟


- در این بی توجهی و قصور متولیان رسیدگی به امر ورزش جانبازان ( که هم و غمشان برگزاری پرزرق و برق مسابقه فوتبال "جام شهدا"بود)، آیا حضور و استفاده  تعدادی جانبازِ علاقمند به ورزش و استفاده از امکانات آسایشگاهها، آنقدر تنگ نظری به دنبال دارد که مدیری مانند "قربانی" را اینگونه برآشفته می سازد که اینچنین، جانبازان مدعو را مورد توهین و استهزاء قرارمی دهد؟
- آیا بالا بردن سطح سلامت جانبازان با ورزش، بهادادن به زندگی جانبازان و ازطرف دیگر، پایین آوردن هزینه درمان جانبازان اینطور سرلوحه رفتار مدیران ومسئولان بنیاد شهید و امورایثارگران است؟!
-  و سوال آخر اینکه ایشان با مجوز چه کسی از ورود تعدادی جانباز بااخلاق و ورزشکار به محوطه آسایشگاه (خانه خود آنان) جلوگیری می کند؟

شایسته است مسئولان بنیاد شهید هرچه زودتر نسبت به این بی حرمتی، آن هم درآغازین روزهای دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی واکنش مقتضی نشان دهند.


کد خبرنگار : 17