تاریخ : 1394,سه شنبه 13 بهمن19:29
کد خبر : 42210 - سرویس خبری : اخبار

جانباز شیرازی که یک پرستار پول مرخص شدنش را داد!


جانباز شیرازی که یک پرستار پول مرخص شدنش را داد!

غلامعلی غلامپور، جانبازی از کازرون استان فارس که اخیرا" جهت انجام یک عمل جراحی در بیمارستان دنای شیراز بستری شده بود، سه شنبه گذشته در هنگام مرخص شدن با مشکل پرداخت پول مواجه شده و...

فاش نیوز-  قدردانی جانباز شیرازی که اخیرا" در یکی از بیمارستان های شیراز بستری بود از یک پرستار دلسوز ونوع دوست.

  برپایه این گزارش، غلامعلی غلامپور، جانبازی از کازرون استان فارس است که اخیرا" جهت انجام یک عمل جراحی در بیمارستان دنای شیراز بستری شده بود، سه شنبه گذشته، هنگام مرخص شدن، به دلیل همراه نداشتن مبلغ 300هزارتومان ، مسئولان بیمارستان مانع خروجش شده بودند.

 طبق قرارداد نه چندان مطمئن بنیادشهید با بیمه ، این جانباز 15% که دارای بیمه تکمیلی نیز می باشد می بایست که تمامی هزینه های دمانش توسط بیمه پرداخت می شد، ولی هنگام ترخیص، بصورت غیرمترقبه به او می گویند مبلغ 300 هزارتومان نیز باید به بیمارستان بپردازد.

 اتفاق جالب و شاید تنها وجه شیرین این رویداد تلخ این است که سرانجام جانباز غلاپور با دخالت یکی از پرستاران با وجدان بیمارستان که این هزینه را تقبل و پرداخت نموده، از بیمارستان مرخص می شود.

 خانم "ندا فرحی" که یکی از پرستاران بیمارستان دنای شیراز است، پس از اطلاع از مشکل این جانباز، اقدام به پرداخت هزینه بیمارستان می کند و پس از آن فرآیند ترخیص انجام می شود.

 جانباز غلامپور در عین تشکر و سپاسگزاری از این پرستار باوجدان و بانوی نوع دوست، از سیستم درمانی گله دارد و می گوید که انتظار داشته با وجود بیمه نیازی به پرداخت پول توسط جانبازان نباشد و می بایست سیستم درمانی و بیمه اصلاح گردد تا از وقوع چنین برخوردهایی با جانبازان، آن هم با وجود انواع مجروحیت ها و بیماری ها جلوگیری شود.

گفتنی است جانباز غلامپور پس از مرخص شدن، مبلغ مذکور را به پرستار مهربان یاد شده تقدیم و از شهرمحل سکونتش به حساب خانم فرحی واریز می کند.


کد خبرنگار : 20