تاریخ : 1394,چهارشنبه 21 بهمن13:40
کد خبر : 42260 - سرویس خبری : اخبار

صندوقی از جنس عشق و چفیه


صندوقی از جنس عشق و چفیه

ای کاش صندوقی توسط برادران جانباز و زیر نظر مدیریت سایت فاش نیوز تاسیس شود تا شاید گوشه ای از مشکلات برادران جانباز زیر25درصد مرتفع گردد.

حسین افسری- سلامی به گرمای وجود جانبازان .
برادران امروز خیلی خوشحالم. میدانید چرا؟ امروز با شخصی تلفنی هم صحبت بودم که افتخار کاربران سایت فاش نیوز را دارد. شخصی خیر و خیرخواه و جوانمرد! من افتخار حدود 1/5ساعت صحبت کردن تلفنی را با ایشان داشتم. با کسی هم صحبت بودم که تمام طول 8سال جنگ را در جبهه بوده است. ایشان از اول جنگ تا عملیات مرصاد با حضور شایسته اش رزم داشته و 65درصد جانبازی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

  برادران! کسی به من افتخار صحبت کردن داد که همیشه غمخوار جانبازان مظلوم است و چندین بار از سایت مقدس فاش نیوز تقاضا کرد تا صندوقی را احیاء کنند و با کمک برادران جانباز هرچه که
ماهیانه در توان دارند، عرض کردم هرچه که در توان دارند! حتی برجی 5000 هزارتومان کمتر یا بیشتر در حد توان به آن صندوق کمک کنند تا زمانی که هریک از برادران ما گرفتار مالی شدند، طبق نظر مدیریت فاش و بررسی انجام شده بتوانند وامی درخور شان یک جانباز به آن کمک شود.


 نمی دانم چرا برادران اظهار نظر نکردند و حمایتی انجام نشد؟ ایشان خیلی پشتیبان برادران جانباز زیر25درصد بودند و غم آنها را در دل نازنینش با غصه بیان می کرد و از اینکه جانبازان زیر 25 درصد هیچ حقوقی دریافت نمی کنند و اکثر برادران بر اثر جراحات زیاد و یا براثر موج انفجار و شیمیایی بودن قادر بکار کردن نیستند و بیکارند و از نظر مالی در مضیقه هستند ناراحت بودند. طبق بحث و صحبتی که با ایشان داشتم متوجه شدم که ایشان بسیار زیاد مایل هستند که این صندوق توسط برادران جانباز و زیر نظر مدیریت سایت فاش نیوز تاسیس شود تا شاید گوشه ای از مشکلات برادران جانباز زیر25درصد مرتفع گردد.

 برادران باید از این طرح زیبا و خداپسندانه حمایتی انجام دهیم و برای خود باقی الصالحات را دارا باشیم. برادران عزیز یادتان هست زمان جنگ چقدر دل هایمان به هم نزدیک بود؟ الان هم می توانیم با اندک مبلغ واریزی به صندوق دل همرزمانمان را شاد کنیم. کمی اندیشه لازم هست تا این کار انجام گردد. خدا شاهد است که تعداد بسیاری از همرزمانمان شاید گرفتار هستند و آبرومند اما غرور یک رزمنده اجازه گردن کج کردن پیش هر کس و یا ناکسی را نمی دهد و اصلش هم همین است که یک رزمنده نباید از کسی منت بکشد، مگر اینکه ایثارگران جانباز دل هایشان را از هم دور کنند و با هم غریبه شوند.

 برادران بیائید کمی دل ها را بیشتر به هم نزدیک کنیم. باور کنید با حمایت شما این کار شدنی است.
ایشان در تهران جلسه ای دارند که کمک به محرومان می کنند. مثلا آقای x نامی میخواهد دخترش را عروس کند. این دلاور جانباز از دوستانش دعوت به عمل می آورد ساعت فلان منزل فلانی همه جمع می شوند وبا مطرح کردن مشکل پدر عروس خانم، یک نفر یک چفیه برمیدارد چهار گوش چفیه را در دست می گیرد و بین دوستان یک دور می دهد. آنجا هم هر کس در حد توان خود یک نفر50هزارتومان شاید هم یک نفر 500هزار تومان یا نفری دیگر با یک فقره چک حالا با هر مبلغی داخل آن چفیه می اندازند و بدون اینکه شمارش شود، درب چفیه را می بندند و تقدیم پدر عروس خانم می کنند. بدون اینکه پدر عروس خانم احساس حقارت کند (کار خیر منت بر کسی نیست )

 


 ایشان فرزندانش همه دکتر هستند و از طرف ایشان به فرزندانش امر شده که روزهای پنجشنبه اجبارا" با دستور پدر مجانی مریض هایشان را ویزیت کنند و فرزندان با مرام ایشان هم اطاعت امر کرده اند و مریض هایشان را ویزیت می کنند.
برادران عزیزم اگر همتی باشد چنین خواهد شد و مشکلات برادرانمان را به سادگی حل خواهیم کرد. این کار خداپسندانه ای است اگر بتوانیم دل رزمنده ای را شاد کنیم.
من عاجزانه از مدیریت سایت تقاضا دارم با همکاری با این طرح منتی بر سر ما جانبازان بگذارد تا این کار خدا پسندانه عملی شود.
خواهشی دیگر هم دارم اگر ممکن هست این کامنت را کمی بیشر روی سایت نگهداری بفرمایند تا برادران بیشتر اندیشه کنند و جهت حمایت و پشتیبانی کردن و رای دادن به این طرح نظراتشان را در همین کامنت اعلام بفرمایند.
با تشکر از مدیریت سایت فاش نیوز و تمامی دست اندر کارانشان
فاش نیوز تشکر


کد خبرنگار : 20